همه خادم الرضاییم-۷

آماده سازی شهر برای ایام پایانی ماه صفر

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۸:۳۱
کد خبر: ۱۳۷۹۰۳۵
آماده سازی شهر برای ایام پایانی ماه صفر
​رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و مصادف شدن این ایام با هفته دفاع مقدس فضا سازی شهری همراه با اکران های ویژه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی مسافری در اینباره اظهار کرد: برنامه ویژه‌ای در خصوص اکران‌های شهری با موضوعات مختلف از جمله اربعین، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، رحلت حضرت اکرم(ص)، شهادت امام رضا(ع) و هفته دفاع مقدس را در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آماده سازی فضاهای شهری مشهد در ایام پایانی ماه صفر نیز به صورت گسترده با استفاده از بیلبورد، بیرق و پرچم‌های مختلف در شهر اجرا خواهد شد.

رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: به دلیل مواجه شدن ایام پایانی ماه صفر با هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای با همکاری فرهنگسرای پایداری در نظر گرفته شده است.

مسافری اضافه کرد: این برنامه‌ها در سطح میدان شهدا و مناطق مختلف شهری با حضور مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه جاماندگان اربعین تصریح کرد: به همت شهرداری منطقه ۸ و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری برنامه‌ای تحت عنوان جاماندگان اربعین با برپایی بیش از ۴۰ موکب از مساجد و هیئات در خیابان امام رضا(ع) با حضور گسترده مردم برگزار شد. 

مسافری افزود: این برنامه شامل بخش‌های مختلف فرهنگی از جمله اجرای سرود، مدیحه سرایی، نمایش آئینی، پذیرایی و خدمت رسانی به زائرین و مجاورین انجام شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز