نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها در مدارس لرستان

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۸:۴۶
کد خبر: ۱۳۸۰۲۰۳
نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها در مدارس لرستان
درمراسمی با حضور ۳۲ هزار دانش آموز پایه اولی زنگ شکوفه‌ها در مدارس لرستان نواخته شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ روز پنجشنبه با حضور سرپرست آموزش و پرورش لرستان ، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزشز وجوانان لرستان و جمعی از مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان زنگ شکوفه‌ها( دانش آموزان پایه اول) در مدارس سراسر استان نواخته شد.

سرپرست آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، اظهار کرد: آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است،رسالت تعلیم و تربیت در وهله اول تربیت انسان های شایسته و تحویل آن به جامعه است.

رضا عزتی افزود: معلم، محتوای آموزشی و فضای فیزیکی مدرسه سه رکن اساسی آموزش و پرورش هستند و باید خاطره‌ی خوبی را از روز اول مدرسه در ذهن دانش آموزان پایه اول ایجاد کنیم.

او  تصریح کرد: دانش آموزان سعی کنند از نوشت افزار ایرانی استفاده نمایند، به معلم احترام بگذارند و با فراگیری علم و دانش اهداف آموزشی و پرورشی را جامه عمل بپوشانند.

همچنین ترابی رئیس اداره دوره اول ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز که در این مراسم حضور داشت ضمن تبریک به دانش آموزان پایه اول ،گفت: وظیفه اصلی همه ما آماده نمودن شرایط مناسب جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان و آینده سازان این مملکت است و این نیازمند همکاری تمام نهادهای ذیربط می باشد.

شایان ذکر است زنگ شکوفه ها توسط دانش آموز نازگل حسنوند فرزند شهید گرانقدر در دبستان شاهد دخترانه واقع در آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد به صدا در آمد.

دکلمه‌خوانی، اجرای سرود سلام فرمانده، غرفه‌های مختلف آموزشی و همچنین دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز