رعایت انصاف در پرداخت بها برای صاحبان املاک تملیکی

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۶:۰۷
کد خبر: ۱۳۸۱۱۱۳
رعایت انصاف در پرداخت بها برای صاحبان املاک تملیکی
شهر دار اردبیل گفت: انصاف در پرداخت بها برای صاحبان املاک تملیکی یک امر ضروری شهرداری است .

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، شهردار اردبیل گفت: رعایت انصاف در پرداخت بها یا اعطای معوض برای املاک تملیکی که در طرح های عمومی واقع شده اند یک امر ضروری برای شهرداری اردبیل است.

محمود صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: به دنبال طرح بازگشایی معابر در راستای توسعه شهری، برخی املاک  در طرح های عمومی واقع شده اند که شهروندان با صداقت و احساس مسئولیت اقدام به توافق با شهرداری جهت بازگشایی محل زندگی خود میکنند که متاسفانه سابقا با عدم تعهد شهرداری در پرداخت بهای ملک خود مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرونده هایی در واحد املاک و حقوقی شهرداری اردبیل مبنی برتملک املاکی از سالهای ۹۶ و ۹۷ وجود دارد که که متاسفانه در این خصوص انصاف رعایت شده و این مالکان تا به امروز ریالی از شهرداری اردبیل نگرفته اند و به مشکل برخورده اند.

شهردار اردبیل با تاکید بر رعایت انصاف درپرداخت بها یا اعطای معوض بابت املاک تملیکی بیان کرد: توسعه شهری و حفظ نظم شهری در سایه برخی قوانین و مقررات است که بایستی شهرداری اردبیل  با رعایت قانون در پرداخت قیمت به روز این املاک تلاش کند تا منجر به رضایت شهروندان و مالکان شود.

وی همچنین با محکوم کردن برخی اغتشاشات در چند روز گذشته در شهر اردبیل گفت:اموال عمومی شهر متعلق به خود مردم شهر هستند و اینکه خسارتی به اموال عمومی از جمله آتش زدن سطل زباله،شکست شیشه های اتوبوسهای شهری و ... وارد شود از نظر انسانی محکوم است.

شهردار اردبیل همچنین با تاکید بر اینکه این نوع اغتشاسات و آسیب زدن به اموال عمومی در شان شهر اردبیل نیست؛ بیان کرد: همواره نیروهای آتش نشانی، نیروهای خدوم خدمات شهری شهرداری اردبیل و دیگر واحدهای خدماتی شهرداری  تا پاسی از شب اقدام به پاکسازی معابر از شیشه و .... کردند که متاسفانه با پرتاب سنگ از سوی معترضین مواجه شدند که جای بسی تاسف است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز