جشن رونمایی لباس باشگاه شهدای رزکان البرز برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۸:۴۳
کد خبر: ۱۳۸۱۶۵۱
جشن رونمایی لباس باشگاه شهدای رزکان البرز برگزار می‌شود
مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز از برگزاری جشن رونمایی لباس این باشگاه با حضور جمعی از هواداران ،پیشکسوتان و بازیکنان تیم های مختلف رده های سنی این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حمید کریمی اظهار کرد: این مراسم از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 7 مهرماه به میزبانی مجموعه فرهنگی میلاد کرج برگزار می شود.

وی افزود: رونمایی از لباس اول و دوم این باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ دو فوتبال ایران ، تقدیر از جمعی از پیشکسوتان و حامیان باشگاه و تقدیر از هواداران وفادار از جمله مهمترین بخش های این مراسم است.

مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز تصریح کرد: شهدای رزکان به مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه ورزش آگاه است و تلاش دارد در این بخش نیز اقدامات موثری را صورت دهد.

وی بیان کرد: در این راستا جشن پیش فصل باشگاه را برگزار می کنیم تا فضایی روحیه بخش برای بازیکنان و ارکان باشگاه در آستانه شروع فصل جدید ایجاد کرده باشیم.

کریمی در پایان گفت: برای حضور موفق در فصل جدید تدارک خوبی دیده ایم وبا نظر کادر فنی بازیکنان باکیفیتی را گرد هم آورده ایم و امیدوارم درپایان فصل جشن صعود به لیگ یک را با حضور هواداران برگزار کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز