شهرستان سرعین میزبان مرحله ۵ تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان

۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۶:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۲۰۷۹
شهرستان سرعین میزبان مرحله ۵ تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان
بیداردل از میزبانی مرحله ۵ شهرستان سرعین در سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، جلسه هماهنگی سی و پنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان با حضور مسئولین استانی،نظامی و ورزشی استان برگزار شد.
در این جلسه بیدار دل سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گفت امسال با توجه به رفع محدودیت های ناشی از کرونا، سی و پنجمین دوره با حضور ۱۱تیم داخلی و خارجی از هفتم تا یازدهم مهر ماه در پنج مرحله به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود .
بیداردل افزود: این مسابقات پنجشنبه هفتم مهرماه با حضور ۱۱ تیم داخلی و خارجی در 5 مرحله آغاز می شود که روز شنبه 9 مهر ماه تیم ها از مسیر شهرستان مشگین شهر وارد استان اردبیل شده و در شهرستان سرعین مستقر می گردند و روز یکشنبه ساعت 11 صبح از مقابل هتل لاله سرعین با حضور مسئولین استانی و شهرستانی استارت این مرحله از مسابقات به میزبانی استان اردبیل خواهد خورد.
وی در خصوص تیمهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات گفت: تیم‌های ترنگانو مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، بایک‌آید آلمان، روجای اندونزی، سیدی‌آلی مراکش، تی‌سی‌سی تایلند، تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق ۱۰ تیم خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق تیم‌های داخلی حاضر در تور هستند.
رضوان باقلاچی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری نیز با اشاره به ظرفیت بالای این مسابقات جهت توسعه گردشگری و نمایش فرهنگ غنی و اصیل استان به جهانیان خواستارهمکاری و مساعدت دستگاههای اجرایی جهت میزبانی باشکوه این دوره از مسابقات که با کوچ عشایر غیور استان همزمان است شد.
تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان قدیمی‌ترین و یکی از معتبرترین تورهای دوچرخه‌سواری در قاره آسیا و تنها تور منطقه خاورمیانه است که از سال ۱۳۶۵ آغاز شده و در سال ۷۱ تیم‌های خارجی به آن اضافه شده است. این از ظهر امروز پنجشنبه هفتم مهرماه با حضور ۱۱ تیم داخلی و خارجی آغاز می شود و از استان اردبیل علی اصغر موسی زاده در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز