کنگره سالانه علوم پزشکی نماد اتحاد دانشجویان در حوزه سلامت است

۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۶:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۲۰۹۲
کنگره سالانه علوم پزشکی نماد اتحاد دانشجویان در حوزه سلامت است
علی محمدیان گفت: کنگره سالانه علوم پزشکی نماد اتحاد دانشجویان در حوزه سلامت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، علی محمدیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور نماد اتحاد دانشجویان در حوزه سلامت است.

دکتر علی محمدیان در آیین افتتاح کنگره ملی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در اردبیل اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های روزافزون علوم پزشکی و بهداشتی و کشف بیماری‌های جدید نیاز مبرمی در زمینه به روزرسانی اطلاعات پزشکی جامعه و راه‌های تشخیصی و درمانی آنها احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علم همواره کلید حل مشکلات است، تصریح کرد: اهمیت دادن به امر تحقیق و پژوهش در این حوزه برای هر کشوری می‌تواند نویددهنده روزهای روشنی برای آن کشور باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزاری کنگره ملی سالیانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور را با شرکت دانشجویان بومی و دانشجویانی از چهار کشور ازبکستان، جمهوری آذربایجان، بحرین و غنا یادآور شد و گفت: دانشجویان به عنوان بازوی توانمند و نیروی محرک کشور نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند.

دکتر محمدیان افزود: با کمک گرفتن از نیروی جوان دانشجویان، تاریخ‌سازی‌ها و اتفاقات مهم و مبارکی در زمینه علوم اتفاق می‌افتد که امیدواریم این کنگره شروع‌کننده اتفاقات نو، ایده‌های نوین، شکوفایی و درخشش استعدادهای دانشجویی باشد.

وی اهمیت تحقیق و پژوهش در حوزه سلامت را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این پژوهش‌ها می‌تواند حاشیه امنی را در برابر خطرات و تحقیقات سلامت کنونی و آینده ایجاد کند.

دکتر محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» اردبیل میزبان بیست و سومین کنگره ملی سالیانه پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی است که رویدادی مهم در راستای تولید علم بر اساس دانش و اشتغال‌آفرینی است.

وی بیان کرد: اردبیل یکی از برترین استان‌ها در حوزه تحقیقات و پژوهش است و به عنوان میزبان این کنگره در چهار روز برگزاری آن می‌تواند منشأ اثرات خیر در حوزه سلامت باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار امیدواری کرد: برگزاری این کنگره شروع‌کننده اتفاقات نوین و شکوفایی و درخشش استعدادهای دانشجویی در عرصه ملی و بین‌المللی باشد.

انتهار پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز