اجرای روکش آسفالت ۱۲۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی لرستان

۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۴:۴۳
کد خبر: ۱۳۸۲۶۷۴
اجرای روکش آسفالت ۱۲۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی لرستان
مدیرکل راهداری لرستان گفت: در شش ماهه نخست ۱۴۰۱، روکش آسفالت در طول ۱۲۶.۵ کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ مرتضی شیروانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد : در شش ماهه نخست ۱۴۰۱، روکش آسفالت با ضخامت بیش از ۳ سانتی متر، لکه گیری، روکش حفاظتی و زودبازده(چیپ سیل، اسلاری سیل و فوگ سیل) در طول ۱۲۶.۵ کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان در حوزه معاونت راهداری انجام شده است.

او  با بیان اینکه این میزان روکش جدای از پروژه های ساخت و توسعه راه روستایی بوده است، افزود: در حوزه ایمنی و حریم با نصب و به روزرسانی ۶۸ عدد چراغ چشمک زن، نصب شش هزار و ۳۵۹ عدد انواع علائم اخطاری و انتظامی، ۱۴۳ عدد تابلو اطلاعاتی، خط کشی ۵۶۵ کیلومتر، نصب سه هزار و ۶۹۲عدد چشم گربه ای، استوانه و بشکه ایمنی، یکهزار و ۳۳۲ عدد سرعتکاه و ۱۶۸ کیلومتر شیار لرزاننده نسبت به ایمن سازی محورهای اصلی، فرعی و روستایی اقدام شده است.

شیروانی با بیان اینکه در این مدت جمع آوری، تعمیر، نصب و به روزرسانی گاردریل به طول ۲ کیلومتر و تهیه و نصب نیوجرسی به طول ۳کیلومتر انجام شده است، افزود: در حوزه ی رسیدگی به پرونده های حریم از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، یکهزار و ۷۹ پرونده بررسی شده که ۶۱۰ مورد آن منجر به صدور مجوز  شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به عملکرد حوزه ابنیه فنی اظهار داشت: در این حوزه نیز تکمیل و بهره برداری از پروژه های پل چم گرگعلی سلسله، زیرگذر رازان، دیوار حائل پاعلم در محور پلدختر_اندیمشک، ابنیه فنی تجره در محور خرم آباد_بروجرد و تعریض پیچ سرنمک در محور خرم آباد_بیرانشهر صورت گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز