تاکید بر توسعه کتابخانه های عمومی در مناطق محروم استان

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۸:۳۶
کد خبر: ۱۳۸۳۲۶۷
تاکید بر توسعه کتابخانه های عمومی در مناطق محروم استان
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: توسعه کتابخانه های عمومی در مناطق محروم در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ سید سجاد راستخانه در دیدار با فرماندار کوهدشت که در این شهرستان انجام گرفت، اظهار کرد: شهرستان کوهدشت یکی از شهرستان های بزرگ استان بوده که از دیرباز مهد پرورش جمعی کثیری از علما، بزرگان و فرهیختگان بوده است. مردم کوهدشت همواره از بحث کتاب و کتابخوانی استقبال داشته و این مهم، ضرورت توسعه کتابخانه های عمومی در این شهرستان را به عنوان یکی از ابزار قدرتمند کتابخوانی را چند برابر می کند.

او  به آمار بالای پذیرفتگان اعضای کتابخانه های عمومی در آزمون های مختلف از جمله کنکور، وکالت، قضاوت و استخدامی دستگاه های اجرایی اشاره داشته و افزود:  باید در تکمیل پروژه ساخت کتابخانه عمومی واقع در پارک شهید بهشتی کوهدشت و همچنین پروژه ساخت کتابخانه عمومی در شهر گراب، توسط دستگاه مجری تسریع لازم صورت پذیرد تا با به بهره برداری رسیدن این کتابخانه ها بخشی از فاصله سرانه فضای فیزیکی در شهرستان با استانداردها کاهش یابد.

همچنین فرماندار کوهدشت نیز ضمن تبریک انتصاب مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان و آرزوی موفقیت برای وی، گفت: کتاب به عنوان بهترین رابط میان انسان ها و تنها مونس افراد اندیشمند است. کتاب، با وجود پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری ، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه های گسترده تر، تازه تر و پایدارتری یافته است.

محمد مرادی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی پایگاه فرهنگی مناطق هستند، خاطر نشان کرد: در راستای توسعه کتابخانه های عمومی به ویژه در بخش ها و مناطق محروم شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز