لزوم انتقال نقش روحانیون در دفاع مقدس به جوان امروز

۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۳۹۳۴
لزوم انتقال نقش روحانیون در دفاع مقدس به جوان امروز
آیت الله محمدی لائینی، گفت:دستاوردهای مهمی که شهدای روحانی در زمان جنگ تحمیلی برای انقلاب تولید کرده‌اند را باید با کمک همدیگر به شکل مستند و دقیقی به نسل جوان امروز منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در یادواره ۴۰۰روحانی شهید دیار علویان که در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا درحال برگزاری است ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و آغاز امامت و زعامت امام زمان عج اظهار کرد: عیدالزهرا واقعی سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر عج است.

نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی حوزه و یاد و نام ۴۰۰شهید روحانی استان مازندران، گفت:حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری مدیراسبق حوزه های علمیه مازندران در دوران خدمت در حوزه خدمات شایسته ای از خویش به یادگار گذاشتند. همچنین تألیفات ایشان منابع علمی مهمی برای حوزویان محسوب می شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه قدران تلاش های نیروهای امنیتی برای حضور میدانی و با درایت در مسئله خاموش کردن آتش فتنه ضد انقلاب هستیم، افزود: مردم با بصیرت به درستی نشان دادند در صف آشوبگران قرار نخواهند گرفت و فتنه گران رسوا شدند.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین انسان ها و مصادیق بارز هستند که دقیقا خواست خدا را عمل کردند، افزود: شهدا عملا به میدان رفتند و در راه عمل به دستورات خدا و قرآن شهید شدند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت تکریم و تجلیل روحانیون فعال در بحث دفاع مقدس، گفت: دستاوردهای مهمی که شهدای روحانی در زمان جنگ تحمیلی برای انقلاب تولید کرده‌اند را باید با کمک همدیگر به شکل مستند و دقیقی به نسل جوان امروز منتقل کنیم.

  وی با بیان اینکه جهاد تبیین باید موردتوجه باشد، اظهار کرد: کارشکنی های عوامل داخلی استکبار در دامن زدن به فتنه و آشوب در ایران اسلامی باید برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز