ثبت ۷ هزار و ۷۰۰ مورد ازدواج در لرستان

۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۳۸۵۵۵۷
ثبت ۷ هزار و ۷۰۰ مورد ازدواج در لرستان
مدیر کل ثبت احوال لرستان از ثبت تعداد 7هزار و 700 مورد ازدواج در 6 ماهه اول امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  فریبرز امیری پریان امروز  با تشریح آمار وقایع حیاتی 6 ماهه اول سال جاری به رسانه ها ، اظهار کرد: در 6 ماهه اول سالجاری 12هزار و 400 مورد ولادت به ثبت رسیده است که از این تعداد 260مورد دو قلو و تعداد 10 مورد سه قلو  به ثبت رسیده است .

او  همچنین در خصوص وفات ، افزود:  در این مدت تعداد 4799 مورد فوت به ثبت رسیده است و در مورد ازدواج هم در 6 ماهه اول امسال  تعداد 7هزار و 700 مورد ازدواج به ثبت شده که در مقابل آن در همین مدت تعداد 1969 مورد طلاق در سامانه های ثبت احوال به ثبت رسیده اند.

امیری پریان  در خصوص بیشترین نام های انتخاب شده توسط هم استانیهای لرستانی نیز تاکید کرد:پنج نام اول پسران به ترتیب : حسین – آراد – امیرعلی – آریا و امیر حسین بوده و پنج نام اول دختران نیز به ترتیب : رستا - فاطمه – آوا – هانا و آفرین بیشترین فراوانی را داشته اند.

مدیر کل ثبت احوال لرستان  در پایان به نقش و جایگاه آمار دقیق وقایع حیاتی در کشور اشاره کرد و گفت:  داشتن آمار دقیق از وقایع حیاتی در تصمیم گیری های کلان کشور بسیار مهم است و آمار دقیق وقایع حیاتی  در اختیار ثبت احوال می باشد چونکه برای هر یک از وقایع یک سند رسمی صادر می شود و این آمار بسیار دقیق و حائز اهمیت است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز