استاندار مازندران: حماسه عظیم اربعین میلیون ها ایرانی، عصبانیت دشمنان را در پی داشته است

۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۳۸۶۴۱۷
استاندار مازندران: حماسه عظیم اربعین میلیون ها ایرانی، عصبانیت دشمنان را در پی داشته است
استاندار مازندران با اشاره به اینکه دفاع مقدس ما یک هویت و شناسنامه برگرفته از فرهنگ‌ کربلا است، گفت: مسیر دفاع مقدس در راستای فرهنگ عاشوراست وحرکت عظیم اربعین میلیون ها ایرانی، عصبانیت دشمنان نظام را درپی داشته است. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که با حضور سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور برگزار شد با عنوان اینکه جمهوری اسلامی ایران اگر زنده است و نفس می کشد و امروز بعنوان یکی از کشورهای محور مقاومت آزادگان جهان قرار گرفته است بخاطر دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما یک هویت و شناسنامه برگرفته از فرهنگ‌ کربلا است که حرکت عظیم اربعین میلیون ها ایرانی عصبانیت دشمنان نظام را درپی داشته است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی نه تنها به بن بست نرسیده است بلکه با ایمانی قاطع ایستاده است، ادامه داد: آنچیزی که توانست جمهوری اسلامی را در مسیر مقاومت قرار دهد دفاع مقدس است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه با ترویج ارزش های دفاع مقدس در برابر همه توطئه هایی که از اول انقلاب تاکنون ما را تهدید نموده است، مقاومت کردیم، تصریح کرد: بنابراین باید حسب فرمان رهبری معظم انقلاب، آثاری که با موضوع و محتوای دفاع مقدس تالیف می شود را مطالعه کنیم، بطوریکه رهبری هر هفته با تعدادی از خانواه شهدا دیدار می کنند که نشان از اهمیت بالای ارزش های دفاع مقدس دارد.

حسینی پور اظهار نمود : اگر می خواهیم انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود خارج نشود باید سیاست گذاری ما در راستای ارزش های دفاع مقدس باشد به برکت شهدای دفاع مقدس جمهوری اسلامی اکنون الگوی همه آزادگان جهان شده است.

وی با اشاره به این که همه کسانی که در تجمعات شرکت می کنند اغتشاش گر نیستند و حساب مردم‌ عادی، جوانان و عناصر معاند می بایست جدا شود، یادآور شد: دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و ایستادگی است و در مقابل دشمن باید حسب فرمایشات رهبری ایستاد چرا که یقینا صدای شکسته شدن استخوان دشمن را خواهیم شنید.

سید محمود حسینی پور گفت: باید فرهنگ و سبک زندگی دفاع مقدس را به جوانان و نوجوانان انتقال دهیم و با استفاده از ظرفیت و بستر فضای مجازی با جوانان و نوجوانان ارتباط برقرار کنیم. دفاع مقدس سبک زندگی است لازم است به زبان جوانان این موضوع تبیین شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز