حسینی پور : استاندار مازندران: بازدید از مناطق محروم تبلور مشی جهادی دولت در عمل است

۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۷:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۷۴۹۸
حسینی پور : استاندار مازندران: بازدید از مناطق محروم تبلور مشی جهادی دولت در عمل است
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران گفت: دولت سیزدهم بر مبنای گره گشایی از مشکلات آحاد مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی حضور می یابد و تحقق عدالت در گرو همین تلاش میدانی مسئولان است. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، استاندار مازندران درسفر شهرستانی به منطقه پشتکوه بخش چهاردانگه ساری در بدو ورود به شهر کیاسر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دولت سیزدهم بر مبنای گره گشایی از مشکلات آحاد مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی حضور می یابد و تحقق عدالت در گرو همین تلاش میدانی مسئولان است.

وی با اشاره به سالروز حضور پربرکت رهبر معظم انقلاب ( ۲۴مهر ماه سال ۱۳۷۴) در روستای اروست بخش چهاردانگه افزود: انقلاب اسلامی وامدار امثال شهدای کیاسر و خانواده‌های آنها است چراکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به پیشرفت های خوبی در دهه‌های گذشته رسیده و خدمات موثری به مردم ارائه داده که تمامی این دستاوردها مرهون جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران است.

حسینی پور افزود: مردمسالاری دینی و قانونگرایی از جمله شعارها و آرمان‌های ارزشمند انقلاب است که دولت سیزدهم حراست از رویکردهای مهم را برخود واجب می داند.

در این سفر مشکلات منطقه با جدیت از سوی مدیران بررسی و دستورات لازم برای رفع این دغدغه ها صادر خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما