پیگیری مستمر برای تکمیل مرکز آموزشی درمانی نیایش خرم آباد

۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۳۹۱۰۵۵
پیگیری مستمر  برای تکمیل مرکز آموزشی درمانی  نیایش خرم آباد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت : راه اندازی مرکز آموزشی ، درمانی نیایش خرم آباد بر توسعه فضای آموزشی و درمانی استان موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  بهرام دلفان در نشست هم اندیشی با اعضا هیات علمی بالینی که در تالار ابن سینا مرکز آموزشی ، درمانی شهید رحیمی خرم آباد برگزار شده بود، اظهار کرد : با حجمی از ساخت و سازهای تکمیل  نشده از  ادوار گذشته دانشگاه علوم پزشکی استان روبرو شدیم که در پی آن نیز باید سنگر مبارزه با کرونا را حفظ کرده و  به فکر مهار و کنترل  کووید ۱۹ و تامین تجهیزات لازم باشیم .

او افزود : الان نیز وقت آن رسیده است که در حوزه آموزش گام های بلندی را برداریم و در این جهت راه اندازی مرکز آموزشی ، درمانی نیایش خرم آباد می تواند مشکلات ما را در فضای آموزشی  و درمانی  حل و فصل کند .

دلفان تصریح کرد : باید با همت و پیگیری های مستمر  ساخت بیمارستان نیایش را به مراحل پایانی خود برسانیم و دیگر فضاهای بیمارستانی را جهت ساختار فیزیکی مناسب و  ایجاد فضای مطلوب آموزشی ، با همفکری و هم اندیشی با اعضا هیات علمی دانشگاه پیش ببریم که در این راستا، دو بیمارستان  شهید رحیمی و مهر خرم آباد در برنامه های کاری ، مطابق با موضوع فوق الذکر ، در دستور کار خود قرار داده ایم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت : دامنه وسیع فعالیت های خوب در دانشگاه علوم پزشکی لرستان مرهون همدلی و همفکری است و برای افق های بهتر و برتر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در همه حوزه ها، برنامه های مناسبی  را در ترسیم کرده ایم که مد نظر ماست .

او بیان کرد : در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران ، در حال رایزنی هستیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز