وزیر ارشاد: هدف دشمن، زدن ریشه‌های انقلاب است

۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۹۱۷۲۹
وزیر ارشاد: هدف دشمن، زدن ریشه‌های انقلاب است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدف دشمن زدن ریشه های عمیق دینی انقلاب اسلامی به منظور توقف مسیر توسعه ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سبزوار، محمدمهدی اسماعیلی، پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در سبزوار افزود: دشمن تاب تحمل پیشرفت های جمهوری اسلامی را ندارد، لذا امروز با تمام توان آمده و جنگ احزاب را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است.

 

وی اظهار داشت: درگیری غرب با جمهوری اسلامی، نزاع با تمدن و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی است و دشمن تروریست به دنبال توقف مسیر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را، که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از خادمان و زائران این آستان متبرک شد، محکوم کرد و گفت: همانطور که خون شهدای حادثه هفتم تیر، منافقان کوردل را رسوا کرد، خون این شهیدان مظلوم نیز دشمنان و گروه های تروریستی را رسوا خواهد کرد.

اسماعیلی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته پیشرفت های فراوانی در عرصه های مختلف حاصل شده است که در این راستا نهضت جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی امری ضروری و مهم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ماموریت اصلی این وزارتخانه صیانت از انقلاب و حفظ ثمرات آن است و ارائه فعالیتهای فرهنگی و هنری نیز در همین راستا صورت می گیرد.

وی با اشاره به وجود طرح های نیمه تمام در حوزه فرهنگ و هنر کشور گفت: اولویت ما در دولت سیزدهم تکمیل این طرح هاست چنانکه طی یک سال گذشته طرحهای نیمه تمام در ۱۲ مرکز استان، تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

اسماعیلی گفت: در همین راستا سه مجتمع‌ فرهنگی و هنری در شهرستان های داورزن، جوین و جغتای در راستای خدمات رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر مردم این مناطق تکمیل می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در سفری یک روزه به شهرستان سبزوار در آیین پایانی دوازدهمین همایش بزرگداشت ابوالفضل بیهقی و بازشناخت نثر فارسی در دانشگاه حکیم سبزواری شرکت کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز