تجلیل از مربیان و قهرمانان کشتی مازندران

۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۱:۵۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۹۵۹۱۷
تجلیل از مربیان و قهرمانان کشتی مازندران
در آئینی با حضور روسای هیات‌ها و برخی از پیشکسوتان از مربیان و قهرمانان کشتی سال ۱۴۰۱ مازندران تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، جلیل از مربیان و قهرمانان کشتی مازندران
آیین تجلیل از مربیان و قهرمانان آسیا و جهان در رده‌های نونهالان ونوجوانان و جوانان و امید‌ها و بزرگسالان آسیا در سال ۱۴۰۱ توسط هیات کشتی مازندران برگزار شد.

این آئین با حضور روسای هیات‌ها و برخی از پیشکسوتان از جمله مجید ترکان و آقای محمود گنجی صورت گرفت و در آن از چهره‌های نام آور کشتی در رده‌های ذکر شده و مربیانشان تجلیل به عمل آمد.

این سومین تجلیل از زمان حضور امید شایگان به عنوان سرپرست هیات کشتی استان بوده که در اولین تجلیل با همراهی استانداری مازندران و ریاست فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان از قهرمانان کشتی مازندران در مسابقات جهانی صربستان تجلیل شد و در اقدام بعدی از بانوان کشتی آلیش و مربیشان که در مسابقات آلیش کشور ترکیه به مقام قهرمانی جهان رسیدند، تقدیر شد.

همچنین اولین جلسه گردهمایی و هم اندیشی روسای هیات‌های کشتی شهرستان‌های استان مازندران با سرپرست هیات کشتی استان، و اعضاء هیات کشتی در ساختمان هیات برگزار شد.

شایگان رئیس هیات کشتی مازندران در این جلسه گفت: به در خواست دوستان این مسولیت را در کشتی پر افتخار استان قبول نموده و امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر شاهد اعتلای هر چه بیشتر این ورزش که به نوعی شاکله‌ای از فدراسیون کشتی است باشیم.

او با اشاره با لزوم توجه هر چه بیشتر به رده پایه کشتی از تلاش‌های ثمر بخش ریاست دو دوره قبل هیات کشتی مازندران با لوح سپاس تقدیر کرد.

در ادامه جلسه هم روسای هیات‌ها ضمن معرفی خود، مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان‌های خود را عنوان کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز