معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور: فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از کارهای فرهنگی و رسانه ای باید استمرار یابد

۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۹۸۰۱۸
معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور: فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از کارهای فرهنگی و رسانه ای باید استمرار یابد
معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده در کارهای فرهنگی، رسانه ای و هنری استمرار یابد و این فرهنگ منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سید محمد حسینی روز شنبه به همراه عبداللهی استاندار البرز در دیدار با خانواده های شهیدان نظم و امنیت علی اصغر قورت بیگلو و سید روح الله عجمیان، اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند گرامی داشت یاد شهدا مانند خود شهادت است و فرهنگ ایثار، مقاومت در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی از جمله بیماری کرونا سبب ارایه خدمات ویژه به مردم شد.

وی ادامه داد: کشور ایران اسلامی همواره در معرض توطئه دشمنان است و امروز بیش از هر چیزی دیگری به روحیه و فرهنگ ایثار، شهادت نیاز داریم چراکه دشمنانی داریم که دست از توطئه چینی بر نمی دارند.

معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور بیان کرد: بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده در کارهای فرهنگی، رسانه ای و هنری استمرار یابد و این فرهنگ منتقل شود.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: باید اسناد تسخیر لانه جاسوسی در کتاب های درسی آورده شود و شهدا کسانی هستند که در آغاز جوانی شهید شدند، بنابراین باید هرچه بیشتر در جهت معرفی آنان گام برداشت.

حسینی خاطرنشان کرد: خانواده شهید روح الله عجمیان که رزمنده و همه بسیجی هستند، بنابراین این خانواده برای کسی که در چنین خانواده ای حضور می یابد از روحیه بالایی که این خانواده ها دارند و فرزندانی که تربیت کردند که درمقابل دشمن و فتنه گران می ایستند درس باید بگیرد.

وی گفت: این موارد مسئولیت همه ما را افزون می کند و ما وظیفه داریم که راه شهدا را استمرار ببخشیم و از نظام اسلامی پاسداری، خدمت به مردم را در اولویت و از مشکلات مردم گره گشایی کنیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت تلاش می کند تا از این مرحله عبور کنیم، گفت: باید درخدماتی که ارایه می شود و تلاشی که برای بهبود اوضاع صورت می گیرد وقفه ای ایجاد نشود .

وی متذکر شد: امیدواریم ما شرمنده نباشیم در مقابل شهدا، سربلند باشیم و بتوانیم شرایط بهتری را در کشور روز به روز شاهد باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز