رئیس هیات فوتبال مازندران : ملی پوشان مازندران ستون های تیم ملی هستند

۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۹۸۷۵۸
رئیس هیات فوتبال مازندران : ملی پوشان مازندران ستون های تیم ملی هستند
رئیس هیات فوتبال مازندران با حضور در تمرین آمادگی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم،دقایقی را با ملی پوشان مازندرانی حاضر در ترکیب تیم ملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ؛ روز سه شنبه ۱۷ آبان ماه رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد و دقایق کوتاهی را با ملی پوشان مازندرانی تیم ملی به گفتگو پرداخت.

درزی خلردی در دیدار با مازنی های تیم ملی، ضمن آرزوی موفقیت و صعود به مرحله بعد برای تیم ملی فوتبال ایران، بهترین اتفاقات رابرای مازندرانی های حاضر در تیم ملی آرزومند شد.

وی در حاشیه این دیدار با بیان آینده روشن برای تیم ملی اظهار داشت: ملی پوشان مازندرانی، ستون های تیم ملی هستند و امیدوارم تا فرزندان استان زیبای شمالی در کنار همه ی بازیکنان تیم ملی تاریخ ساز شوند و بهترین نتایج را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کسب کنند.

رئیس هیات فوتبال مازندران اشاره داشت: درحال حاضر مازندران شش نماینده را در تیم ملی دارد که همگی از بهترین های ایرانهستند و امیدوارم تا هر شش نفر راهی جام جهانی قطر شوند تا تیم ملی فوتبال کشورمان را در این رویداد بزرگ همراهی کنند.

رحیم درزی خلردی در پایان تصریح کرد: به تیم ملی و نتایج پیش رو در جام جهانی قطر بسیار خوشبین و امیدوار هستم و این امید راهم دارم تا اساسی ترین نقش را در موفقیت تیم ملی انشالله مازندرانی ها ایفا کنند.

گفتنی است شجاع خلیل زاده،امید ابراهیمی،رامین رضاییان،مرتضی پورعلی گنجی،ابوالفضل جلالی و سامان فلاح شش مازندرانیحال حاضر ترکیب تیم ملی هستند.

انتهای پیام

 

نظر شما