تاکید استاندار بر ضرورت سرمایه گذاری پایدار برای تکمیل پروژه های لرستان

۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۹:۱۱
کد خبر: ۱۴۰۲۵۴۱
تاکید استاندار بر ضرورت سرمایه گذاری پایدار برای تکمیل پروژه های لرستان
استاندار لرستان بر ضرورت تکمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی استان با بهره‌گیری از فرصت سرمایه گذاری پایدارتاکید کرد.

 به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ؛ فرهاد زیویار در دیدار با  نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام ، اظهار کرد: : یکی از مهمترین عوامل به نتیجه نرسیدن پروژه های عمرانی و اقتصادی استان در سال های گذشته عدم سرمایه گذاری پایدار در تکمیل این پروژه ها به شمار می رود .

او افزود: با توجه به اهمیت تامین اعتبار مورد نیاز در راستای تکمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی، ضعف سرمایه گذاری پایدار در اکثر پروژه‌های نیمه تمام استان به وضوح مشهود می باشد .

استاندار لرستان تاکید کرد : به منظور رسیدن به نقطه مطلوب در جهت پویایی پروژه های نیمه تمام و راکد استان و فراهم سازی شرایط برای ایجاد سرمایه گذاری پایدار، جلسه امروز با دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار گردید .

زیویار ادامه داد: در جلسه امروز گزارش مفصلی از وضعیت پروژه های نیمه تمام استان در بخش های عمرانی و اقتصادی به عنوان بخشی از مطالبات استان به همراه معرفی ظرفیتهای لرستان در بخشهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد .

او با بیان اینکه عمده مطالبات مطرح شده مربوط به حوزه سرمایه گذاری بویژه حضور ستاد با هدف سرمایه‌گذاری در طرحهای کلان بود، گفت: حضور تیم کارشناسی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان جهت بررسی ظرفیت های موجود و سرمایه گذاری در بخش کاشت گیاهان دارویی و سایر محصولات کشاورزی از مهمترین تصمیماتی بود که در این جلسه اتخاذ شد .

او با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی استان با بهره‌گیری از فرصت سرمایه گذاری پایدار، خاطر نشان کرد: در بخش دیگری از مذاکرات صورت گرفته، ستاد اجرایی فرمان امام به منظور کمک به محرومیت زدایی در استان متعهد گردید تأمین اعتبار و ساخت تعداد ۱۶۸ مدرسه کپری، چادری و سنگ چین را بر عهده گرفته و به اتمام برساند .

استاندار لرستان عنوان  کرد: تامین اعتبار ساخت راههای روستایی در مناطق محروم استان از دیگر نتایج حاصله دیدار با دکتر نوروزی بود که این مهم نیز در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) قرار گرفت.

زیویار گفت بخش دیگری از محورهای جلسه امروز در رابطه با پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش بود که تکمیل آن دسته از مدارس با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی که در حال حاضر راکد می باشند، مورد موافقت قرار گرفت .

او بیان کرد: نتایج حاصله از دیدار امروز با سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی بسیار رضایت بخش و امیدوار کننده بود و دکتر نوروزی در زمینه کمک به رفع محرومیت از استان قول همکاری لازم داد .

 انتهای پیام

 

نظر شما
نظرات
مجید
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
خداروشکر محرومیت استان برطرف شد
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز