عالیشان : تفکر بسیجی، خنثی کننده حیله مستکبرین است

۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۲۵۴۳
عالیشان : تفکر بسیجی، خنثی کننده حیله مستکبرین است
عادل عالیشان ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پیامی به مناسبت هفته بسیج، این شجره طیبه را تداعی کننده رشادت ها و دلاوری ها برای بالندگی این اسلامی دانست .

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، در پیام ‍ سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان  مازندران به مناسبت فرارسیدن هفته  بسیج  آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
شجره طیبه  بسیج  همواره در سال‌های پس از انقلاب اسلامی تداعی کننده رشادت‌ و ایثار دلاور مردانی است که برای سرفرازی، استقلال و بالندگی ایران اسلامی از داشته ها و دلبستگی‌های خود گذشتند.
 
ایمان دارم تا زمانی‌که تفکر بسیجی بر روحیات جوانان این مرز و بوم حاکم باشد و این اراده قدرتمند در کنار مردم ایران قرار گیرد، هیچ گزندی به ملت وارد نخواهد شد و دشمنی ها و مکر و حیله های مستکبرین هرگز کارساز نخواهد بود.
 
اما در این روزهای حساس و غبارآلود، باری دیگر شاهد جانفشانی بسیجیانی هستیم که برای مقابله با آسیب ها، از جان و مال خود گذشتند تا ثابت کنند انقلاب اسلامی زنده و پویاست چون جوانان بسیجی در خط مقدم محافظت از کشور و مردم قرار دارند و همواره در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات نظام بوده اند و ایثار عاشقانه در راه میهن و مردم را به نمایش گذاشتند.
 
شجره طیبه  بسیج  نه تنها در میدان رزم و جهاد و حفاظت از آرمان های انقلاب همواره سرافرازانه در وسط میدان ایستاده است بلکه در عرصه های دیگر همچون میدان های فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک خستگی ناپذیر و صبورانه تلاش می‌کنند.
 
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌ها و ازخودگذشگی های خالصانه بسیجیان پیشگام در عرصه‌های دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی علی الخصوص بسیجیان جوان و ورزشکار، آرزوی توفیق و ثبات قدم در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و میهن عزیزمان را از خداوند قادر مسئلت می نمایم .
 

عادل  عالیشان

سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان  مازندران

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز