الگو سازی نخبگان علمی باید در بدنه بسیج فراهم شود

۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۸:۴۶
کد خبر: ۱۴۰۲۷۲۱
الگو سازی نخبگان علمی باید در بدنه بسیج فراهم شود
آیت‌الله سید حسن عاملی گفت:الگو سازی نخبگان علمی باید در بدنه بسیج فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقبه در استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دیدار با جمعی از مسئولین اقشار مختلف بسیج گفت: نخبه‌پروری در جامعه تکلیف بسیج است که باید زمینه الگوسازی نخبگان علمی در بدنه بسیج فراهم شود.

وی افزود: بسیج می تواند با اعزام نخبگان علمی و دانشمندان در تراز انقلاب اسلامی به مدارس بین دانش آموزان الگوسازی کرده و والدین را برای حضور فرزندانشان در مجموعه مقدس بسیج ترغیب کند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: بسیج با حضور به موقع در میادین و عرصه‌های انقلاب ضمن خنثی کردن توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان، قله‌های علمی و سیاسی جهان را نیز فتح کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایران اسلامی را علی رغم همه تحریم‌های دشمنان، به قدرت منطقه تبدیل کرده است.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه تنها با جهاد تبیین می توان برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاد، گفت: جهاد تبیین و افشای به موقع حقایق زمینه عقب نشینی دشمنان و افراد از مواضع ناپاک را زمینه‌سازی می‌کند.

وی به ابزار دشمنان در فتنه های اخیر اشاره کرد و گفت: امروز جنگ، جنگ مجازی و رسانه ای است که این ابزار دشمنان بر پایه دروغ و انتشار مطالب دروغ و تحریک کننده بنا شده است بنابراین همه وظیفه داریم تا با جهاد تبیین و روشنگری ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، جوانان را نیز از بند کید دشمنان نجات دهیم.

امام جمعه اردبیل خاطر نشان کرد: امروز کار وظیفه ای جوابگو نیست و باید دستگاههای اجرایی با الگوبرداری از بسیج، با روحیه انقلابی جهادی کار کنند تا ضمن جبران عقب ماندگی های تاریخی کشور، آرمان های انقلاب اسلامی نیز زودتر محقق شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز