اهدای اعضای بدن شهید مدافع امنیت اغتشاشات اخیر

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۲۸۱۲
اهدای اعضای بدن شهید مدافع امنیت اغتشاشات اخیر
اعضای بدن شهید مدافع امنیت " تورج اردلان" با موافقت خانواده ش به افراد نیازمند اهدا گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ در پنجم آبان ماه با برنامه ریزی معاندین عده معدودی از عوامل آنها به قصد تخریب و غارت اموال عمومی و شخصی شهروندان و ایجاد آشوب و ناامنی در برخی نقاط شهرستان بانه اقداماتی را انجام می‌دهند و پلیس شهرستان بر اساس وظایف ذاتی خود برای تأمین امنیت جان، مال و ناموس مردم در صحنه حاضر می‌شود.

شهید بزرگوار «سرهنگ دوم تورج اردلان» برای گفت و گو با عوامل ناامنی و دعوت آنها به آرامش به آنها نزدیک می‌شود و حین گفت و گو متأسفانه با سنگ باران اغتشاشگران مواجه می‌شود و سنگی بزرگ به سر وی اصابت نموده و منجر به آسیب مغزی وی می‌شود.

با توجه به شدت جراحات، برای مداوا به تهران منتقل ولی تلاش پزشکان بیمارستان ولیعصر برای درمان وی نتیجه بخش نمی‌شود و مرگ مغزی وی به تأیید گروه پزشکان رسیده است.

امروز خانواده این شهید بزرگوار با ایثار و فداکاری تمام، تصمیم بر اهدای عضو شهید گرفتند تا ضمن اکمال حلاوت شهد شهادت شهید اردلان، جلوه با عظمت دیگری از ایثار و گذشت یک خانواده باوقار مدافع امنیت را به تصویر کشانده و در حافظه تاریخ ثبت کنند.

شهیدی که تا چند روز پیش در مقابله با ناامن کنندگان جامعه مقتدرانه ایستادگی کرد و امروز خانواده عزیز و باوقار وی تصمیم بر اهدای عضو عزیزشان گرفتند تا زندگی دوباره ای به هموطنان نیازمندی که برای زندگی دوباره چشم انتظار اعضای اهدایی هستند، ببخشند.

امروز زبان از بیان شوکت و عظمت این ایثار وصف ناپذیر قاصر است. شهید زمانی که سرپا بود خود را وقف تأمین امنیت شهروندان کرد و زمانی هم که با سنگ دشمنان ادامه زندگی تقدیرش نبود، با اهدای عضو وی توسط خانواده اش، زندگی را برای تعدادی از شهروندان نیازمند هدیه و ارزانی داشت.

شهید تورج اردلان اهل شهرستان قروه و دارای دو فرزند ۱۳ و ۱۸ ساله بوده و پس از ۲۸ سال خدمت صادقانه در مجموعه انتظامی کشور به فیض والای شهادت نائل آمد.

گفتنیاست،مراسم تشییع پیکرمطهر شهید والامقام سرهنگ دوم تورج اردلان در روز جمعه مورخه ۱۴۰۱/۹/۴ بعداز نماز عبادی سیاسی جمله در شهرستان قروه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز