آمریکا دو مسئول سنندجی را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۴۰۲۸۲۶
آمریکا دو مسئول سنندجی را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا فرماندار و فرمانده نیرو انتظامی شهرستان سنندج را به بهانه نقض حقوق بشر در لیست تحریم‌ها قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ وزارت خزانه‌داری آمریکا به بهانه نقض حقوق بشر اسامی سه مقام ایرانی را به لیست تحریم‌های خود علیه ایران اضافه کرد که اسامی دو مقام شهرستان سنندج به چشم می‌خورد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام داشت: خزانه‌داری، سه مقام امنیتی ایران را به دلیل ادامه سرکوب اعتراضات در سراسر کشور، از جمله سرکوب‌های اخیر در مناطق کردنشین تحریم کرد.

حسن عسکری فرماندار سنندج، سرهنگ علیرضا مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سنندج و سردار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سه مقامی هستند که در لیست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری امریکا قرار گرفتند.

دولت آمریکا در راستای اهداف خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی اسلامی ایران و پیشبرد جنگ ترکیبی و اقتصادی خود علیه ملت ایران، تحریم‌هایی را به بهانه‌های مختلف وضع و شرکت‌های آمریکایی و شرکت‌های مستقر در کشورهای ثالث را به تبعیت از آنها ملزم می‌کند.

همزمان با آغاز حوادث اخیر در ایران، مقامات آمریکایی از رئیس جمهور تا دیگر مقامات این کشور از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرده‌اند.

به نوشته وزارت خزانه‌داری آمریکا، تمامی اموال این اشخاص در ایالات متحده بلوکه خواهد شد و هر کسی که به مبادله با این اشخاص بپردازد، با تحریم‌های ثانویه آمریکا مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز