پیام تبریک استاندار مازندران در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۴۰۳۵۱۹
پیام تبریک استاندار مازندران در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران
در پیام استاندار مازندران به مناسبت پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ولز مطرح شد: درخشش فوتبالیست های مازندرانی، روز بیاد ماندنی را برای ایران رقم زد ‎

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، در پیام سید محمود حسینی پور آمده است:

پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر مقابل تیم اروپایی ولز، باری دیگر تحقق وعده الهی "واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا" برای اتحاد و همبستگی را تداعی کرد و موجب شادی دل میلیون ها ایرانی شد.

غیرت جوانان پرانگیزه تیم ملی فوتبال ایران در کنار درخشش فوتبالیست های پراستعداد مازندرانی، روزی به یاد ماندنی را برای همه ی آنها که دل در گرو سربلندی ایران اسلامی داشتند، رقم زد.

خداوند بزرگ را شاکریم که این پیروزی ارزشمند را در روزهایی قرار داد که ملت ایران بیش از همیشه نیاز به اتحاد و همبستگی در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی داشت و باری دیگر معجزه کنارهم بودن را به همه جوانان ایران بزرگ ارزانی داشت.

برخود لازم می‌دانم این موفقیت‌ به یادماندنی را به بازیکنان، کادر فنی، مدیران و جامعه ورزش مازندران، خصوصا فوتبالیست های سرافراز مازندرانی که در تحقق این پیروزی نقش بزرگی داشتند تبریک عرض نمایم و امیدوارم تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان با تداوم پیروزی‌ در بازی آینده، حضور قدرتمندی را در جام جهانی قطر داشته باشد.

سیدمحمود حسینی پور
استاندار مازندران

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز