پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پی پیروزی غرورآفرین بر ولز در جام جهانی فوتبال

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۵:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۳۵۴۲
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پی پیروزی غرورآفرین بر ولز در جام جهانی فوتبال
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پیامی پیروزی ارزشمند تیم ملّی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در برابر تیم ولز در رقابت های جام جهانی قطر را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، در متن پیام دکتر سجاد بیرامی آمده است:
پیروزی غرور آفربن تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز در دومین دیدار رقابت های جام جهانی 2022 قطر که با وحدت و هم افزایی ملّی پوشان عزیزمان و همراهی و دعای خیر میلیون ها ایرانی عاشق بدست آمد موجب شور و شادی و شعف آحاد مختلف ملّت بزرگ و قهرمان پرور ایران اسلامی شد.
اینجانب با نهایت خرسندی این موفقیت و برد ارزشمند را محضر مقام معظم رهبری و مردم عاشق ایران عزیز اسلامی تبریک عرض می نمایم.
بی‌شک این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و برنامه‌ریزی و همدلی و اتحاد مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور و حمایت بی‌دریغ مردم عزیزمان به دست آمد و بار دیگر نشان داد که همدلی و هم افزایی ملی می‌تواند در همه عرصه‌ها، ما را به قله‌های پیروزی و پیشرفت رهنمون سازد.
بار دیگر ضمن تبریک این پیروزی به بازیکنان، کادر فنی تیم ملی، جامعه ورزشی کشور و ملت شریف ایران، امیدوارم این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور عزت‌مندانه و مقتدرانه ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها باشد.
تا پای جان برای ایران
سجاد بیرامی

انتهای پیام

نظر شما