سرهنگ شریفی : بسیج مخالف سر سخت نگاه به غرب است

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۳۹۳۵
سرهنگ شریفی : بسیج مخالف سر سخت نگاه به غرب است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری در اجتماع با شکوه بسیجیان شهرستان ساری که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد منطق بسیج را اقتصاد مقاومتی ، نگاه به ظرفیت های درونی کشور و مخالف سر سخت نگاه به غرب دانست.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران سرهنگ سید ابراهیم شریفی در اجتماع با شکوه بسیجیان شهرستان ساری گفت : بسیج مدرسه عشق و مکتب شهیدان شاهدان گمنام است که پیروانش همواره ازگلدسته های آن گلبانگ شهادت و رشادت سر می دهند؛ و امروز شما بسیجیان عزیز با حضور حماسی خود به دنیا نشان دادید که بسیج شرافتش برای همه معیارها و صحنه های حساس انقلاب است.
 
شریفی اغتشاشات اخیر را بازی کودکانه دانست و اظهار کرد: آمریکا شیطان بزرگ و جیره خواران آن اسرائیل غاصب و عربستان آل صعود بدانند اگر در کشور فتنه ای تحت عنوان اغتشاش ایجاد کردید، برای بسیج بازی کودکانه ایی بیش نیست اگر بسیج بطور وسیع تا کنون به میدان نیامده به دلیل آن است که فرمان رهبری انقلاب برای حضور بسیج در میدان ها جهت خاموش کردن بازی های کودکانه شما صادر نشده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری در خصوص دلدادگی و موفقیت های بسیج در آزمون های بزرگ بعداز انقلاب گفت: بسیج در دفاع مقدس و جنگ های نیابتی که دشمن در منطقه ایجاد کرده بخوبی آزمون داده است و با ورود خود همه فتنه ها را خاموش کرده است. بسیج در پرونده خود 9 دی در پاسخ به آشوب گران فتنه سال 88 و محرومیت زدایی و توجه به قشر محروم دارد. بسیج سرباز ولایت و گوش به فرمان ولایت است و هیچگونه دلدادگی و وابستگی به جریانات و جناح های سیاسی ندارد تنها یک خط و یک حزب دارد ، حزب آن انقلاب و خط آن ولایت فقیه است.
 
سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی در خصوص بصیرت قشر دانش آموزان گفت : امروز دانش آموزان ما توسط دشمنان مورد هجمه و هدف قرار گرفتند اما نمی دانند دانش آموزان ما بیدار و هوشیار هستند و حواس آنان به فتنه های و آشوب های درون و بیرون کشور هست. اگر این عده هم در برخی از مناطق گوناگون مشاهده می کنید تحت تاثیر افکار مسموم و رسانه ایی قرار گرفتند فریب خوردگان استکبار جهانی هستند اما بدخواهان این نظام خواهند دید که این عزیزان مجدد به مسیر نظام و انقلاب بر خواهند گشت.
 
مقام عالی سپاه شهرستان ساری در خصوص جایگاه روحانیت در تاریخ انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب از روحانیت شروع شده است و با روحانیت به انقلاب حضرت بقیةالله الاعظم (عج) انشالله متصل خواهد شد ، روحانیت قشر اثر گذار و ماندگار است که در تاریخ انقلاب و قبل آن برای به ثمر نشستن شعار های امام تا پای جان ایستادند و شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کردند.
 
ابراهیم شریفی در خصوص شعارهای غرب گرایی که توسط برخی افراد داده شد گفت : اغتشاشگران و برخی افراد چگونه و با چه روحیه ایی به نظام سلطه دلخوش کردند، کافی است بروند مطالعه کنند که هرجا نظام سلطه وارد شد و ملت ها به آنان تکیه کردند چه بلایی سر آن کشورها آمده است و چیزی جزء ذلت و نابودی و آوارگی نتیجه ایی در بر نداشته است.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج معیادگاه پا برهنگان است؛ ادامه داد: امروز با گذشت 43 سال با خواب هایی که توسط نظام سلطه در این مدت برای این انقلاب دیده شد، هنوز این مملکت به پشتوانه تفکر بسیجی پایدار و مقاوم مانده است و هیچکدام از خوابهای آنان تعبیر نشده است و حتی آن نقشه ها را به گور بردند؛ چراکه بسیج میعاد پا برهنگان است و در همه میدان ها با صلابت و قدرت ایستاده است؛ منطق بسیج مقاوت، جهاد و خدمات جهادی، ایستادگی برای مردم و انقلاب است. تمام اقشار علی الخصوص بسیجیان انتظار دارند این منطق به معنای واقعی در دولت انقلابی مداوم و جاری باشد.
 
شریفی در خصوص نگاه اقتصاد مقاومتی بسیج ابراز کرد : بسیج مخالف سرسخت نگاه به غرب است، در سنوات گذشته عده ایی در کشور نابخردانه منطق شان و تمام نگاهشان به کت خدا و غرب گره زده بودند که این منطق منجر به شکست شد. اما منطق بسیج اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت های درونی کشور است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری در پایان با مخاطب قرار دادن دولت گفت: انتظار این است مسئولین تمام همت را برای خدمت به مردم بکار گیرند. این مردم مستحق خدمات شایسته و بهتر هستند. دولت انقلابی باید تلاش بیشتر و مضاعف داشته باشد تا در تمام حوزه ها به این مردم در مقابل شهدای گرانقدرمان جواب گو و پاسخ گو باشند. چرا که در مواقع حساس این مردم بودند که با حضور خود فتنه ها را خاموش کردند.
 
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز