برگزاری همایش «حماسه حضور و اقتدار بسیجیان» در شهرستان سوادکوه

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۲:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۳۹۴۸
برگزاری همایش «حماسه حضور و اقتدار بسیجیان» در  شهرستان سوادکوه
همایش بزرگ اقتدار بسیجیان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صبح شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان سوادکوه و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن 9 دی سپاه سوادکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از شهرستان سوادکوه ،  سرهنگ قزلباش فرمانده سپاه سوادکوه روز شنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان که در سالن ۹ دی سپاه سوادکوه و همزمان با سراسر کشور برگزار شد،گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب،بسیج لشگر مخلص خداست و بسیجی کار و عمل اش برای خداست و هدف اش مردم کشور اش هست بسیجی که در همه عرصه ها آماده و حاضر است و حد حق و باطل را می‌شناسد و به آن عمل می کنند.

وی با بیان اینکه یک بسیجی حقیقی در برابر باطل و دشمن سکوت نمی کند،تصریح کرد: بسیجی تابع محض ولی فقیه خویش است و همواره همراه و هم قدم با رهبر   خود بوده و عقب نشینی نمیکند و مانند آب روان در جنگ سرد و گرم است.
سردار ریحانی با اشاره به اینکه بسیجیان از گذشته و دوران دفاع مقدس در میدان عمل حاضر بود،
گفت: بسیجیان نه تنها در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از مرزهای کشور و دفاع از امنیت و جان مردم کشور اش پا به عرصه میدان گذاشته بودند بلکه پس از جنگ با تمام قوا در عرصه جهاد و سازندگی و تهاجم فرهنگی نقش آفرینی کردند.
فرمانده سپاه سوادکوه بسیجیان را خط شکنان بت شکن
عنوان کرد و افزود: در هر دستگاه و گروهی از مردم،این بسیجان هستند که با تفکر و عمل خود، بن بست ها را میشکند و کارها را پیش می برد.ما اعتقاد داریم بسیج محدود به زمان و مکان نمی شود و بسیجی یک تفکر و شجره طیبه است که شاخ و برگ آن تا به آسمان ها نیز می رسد.امیدواریم ما بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و عمل ما برای رضای خدا باشد.

خبرنگار : سحر کوهی

همایش بسیجیان در سوادکوه

 

همایش بسیجیان در سوادکوه

همایش بسیجیان در سوادکوه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز