پارک علم و فناوری استان البرز برتر کشوری شد

۱۴۰۱/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۴۰۴۴۷۳
پارک علم و فناوری استان البرز برتر کشوری شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ضمن حضور در محل پارک علم و فناوری استان از زحمات فعالان این پارک که موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سیف اله اسداللهی در دیدار با عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز از تلاش های پارک علم و فناوری البرز به عنوان پارک برتر در میان ۵۱ پارک علم و فناوری کشور که از نظر فروش محصولات فناورانه داخلی و خارجی حائز رتبه برتر شد، تقدیر کرد.

رئیس پارک علم و فناوری البرز در حاشیه این دیدار با اشاره به دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز درباره کسب این موفقیت اظهار کرد: پارک علم و فناوری البرز با وجود اینکه کمترین بودجه را در بین همه پارک های کشور دارد اما در زمینه میزان فروش واحدهای فناور و دانش بنیان خود در داخل و خارج کشور، برتر شناخته شد.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری البرز هم در زمینه فروش و هم میزان اشتغال رتبه خوبی دارد، بیان کرد: یکی دیگر از دلایل موفقیت پارک علم و فناوری البرز قرار گرفتن در کنار زیست بوم نوآوری و فناوری جهاد دانشگاهی در مجتمع تحقیقاتی این نهاد است که زمینه مناسبی را برای تعامل و هم افزایی با پژوهشکده ها، مراکز علمی و تخصصی و همچنین شرکت های دانش بنیان و فناور فراهم کرده است.

عباسی با اشاره به اینکه زیست بوم جهاد دانشگاهی منحصر به فرد و محل هم افزایی برای پارک ها و مراکز رشد کشور است، تصریح کرد: پارک علم و فناوری البرز بودجه اندکی دارد اما در بسیاری از شاخص های ارزیابی جزو رتبه های برتر است.

وی ادامه داد: بنابراین ما انتظار داریم بودجه های برنامه ای و عملیاتی به این پارک اختصاص یابد تا پارک علم و فناوری البرز بتواند خدمات بهتری را به واحدهای صنعتی پرشمار استان، زیست بوم نوآوری و کارآفرینی استان و جامعه هدف خود اعم از فناوران و دانش آموختگان ارائه نماید.

رئیس پارک علم و فناوری البرز متذکر شد: یکپارچه شدن حمایت ها از پارک های علم و فناوری در معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، امکان حمایت و هم افزایی و عقد تفاهم نامه ها و قراردادها و نیز جلب حمایت های بیشتر از این بخش را چند برابر کرده است.

انتهای پیام

نظر شما