برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری به سطح جامعه بُرده شوند

۱۴۰۱/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۴۴۷۵
برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری به سطح جامعه بُرده شوند
رئیس دانشگاه لرستان گفت: مهم‌ترین خلاقیت، این است که برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری به سطح جامعه بُرده شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  علی نظری در نشست ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که یک همدلی و انسجام بسیار مهم، فاخر و ارزشمند در استان لرستان، بین دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی به فرماندهی جناب آقای استاندار با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در حال رخداد است و این موضوع می‌تواند سرمنشاء تحولات زیادی در استان باشد.

او افزود:علت اصلی شکل‌گیری این همدلی و انسجام در استان، آن است که جناب آقای دکتر زیویار، استاندار محترم لرستان، از جنس دانشگاهیان و یک شخصیت علمی و دانشگاهی است.

رییس دانشگاه لرستان   بیان کرد: می‌توانیم دو رویکرد نسبت به برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری داشته باشیم: یک رویکرد، آن است که مثل سال‌های گذشته عمل کنیم و گزارش‌ها و یافته‌های پژوهشی عرضه بشوند و دستورالعمل‌های اهداف این موضوع هم تبیین و اجرا شوند؛ رویکرد دوم آن است که علاوه بر اجرای برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری، بتوانیم خلاقیت و آفرینش هم داشته باشیم؛ مهم‌ترین خلاقیت و آفرینش این است که برنامه‌ها و اهداف هفته پژوهش و فناوری را به سطح جامعه ببریم.

دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان لرستان گفت: این نکته اهمیت دارد که برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری، به سطح جامعه، همچون درون دستگاه‌های اجرایی، روستاها، محلات و حاشیه‌های شهرها، برده شوند تا پژوهش و فناوری در سطوح مختلف جامعه، ترویج شود.

 نظری تاکید داد: از اهداف مهم پژوهش و فناوری این است که با رویکردهای کاربردی و حل‌المسائلی، چالش‌ها و مسائل کشور و استان، رفع شوند.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز