مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران: چابک سازی نظام اداری با جدیت دنبال شود

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۴:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۵۲۹۹
مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران: چابک سازی نظام اداری با جدیت دنبال شود
احمد ثلاثی بر چابک سازی نظام اداری در جهت ارایه خدمات مطلوب تر تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری، ضرورت رشد اقتصادی است و استانداری باجدیت بر پرونده های سرمایه گذاری در استان تمرکز دارد. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، احمدثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران در همایش مسئولین بازرسی دستگاه های اجرایی استان با عنوان اینکه در حوادث اخیر مهم ترین چالش؛ کوبیدن بر طبل ناکارآمدی و فساد نظام اداری بود تا با این نقشه مردم و بویژه نسل جوان را نسبت به سرنوشت خود ناامید کنند، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است و می بایست با بصیرت افزایی نسبت به آگاهی جامعه در مورد دستاوردهای انقلاب اهتمام نماییم.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن با شیوه های نوین و بهره گیری از تمام توان رسانه ای خود با تبلیغات و عملیات روانی برای رسیدن به هدف خویش تلاش می کند ما باید با چابک سازی نظام اداری زمینه خدمات دهی بیش از پیش را فراهم نماییم.

ثلاثی ادامه داد: با نظارت دقیق بر عملکرد نظام اداری و انعکاس صحیح و دقیق معایب و مشکلات دستگاه های اجرایی و رفع آن ها باید سلامت نظام اداری را تقویت نماییم.

مشاور و دستیار ویژه استاندار افزود: خدمات نظام در جای جای کشور و پیشرفت ایران اسلامی در حوزه های مختلف برای دشمنان قابل تحمل نیست و به خیال باطل خود تلاش می کنند با اغتشاش و اردوکشی خیابانی به اهداف خود دست یابند.

این مسئول بیان کرد: در ستاد عالی رشد اقتصادی استان با پیگیری های استاندار مازندران سهم عملیاتی دستگاههای اجرایی مشخص شده است تا بتوانیم رشد قریب 8 درصدی را که در حوزه بهره وری و سرمایه گذاری در استان هدف گذاری شده را محقق کنیم. در این راستا یکی از چالش های پیش رو موانع سرمایه گذاری در استان است که باید مرتفع شود تا شاهد رغبت برای حضور سرمایه گذاران در استان باشیم که بحمدالله با دستور استاندار این مانع از پیش پای سرمایه گذاران با همکاری جدی دستگاه های مسئول برداشته می شود.

ثلاثی، گفت: سرمایه گذاری، ضرورت رشد اقتصادی است و استانداری مازندران با جدیت تمام روی هرگونه تخلف یا سنگ اندازی اداری که موجب فرار سرمایه گذاران شود تمرکز دارد. پرونده های متعدد سرمایه گذاری در بازرسی استانداری در حال پیگیری است.

انتهای پیام

نظر شما