مطالبات محله آق تپه توسط مدیران مربوطه رسیدگی شود

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۷:۴۵
کد خبر: ۱۴۰۵۶۴۱
مطالبات محله آق تپه توسط مدیران مربوطه رسیدگی شود
استاندار البرز گفت: مطالبات محله آق تپه توسط مدیران مربوطه در بازه ۳ ماهه رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که ظهر پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، در خصوص گزارش ارائه شده از سوی مدیر محله محروم آق تپه در شهرستان کرج، اظهار کرد: محله های محروم استان، مشکلات انباشته شده از گذشته دارند ولی با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و اهتمامی که در قالب قرارگاه اجتماعی استان شکل گرفته، درصدد حل مسائل هستیم.

وی ادامه داد: حل بسیاری از موضوعات به زمانی منطقی نیاز دارند ولی این روند تا جای ممکن تسریع می شود تا مطالبات مردم تامین شود.

استاندار البرز تصریح کرد: اقدام جدید مبنی بر اعطای انشعابات موقت به محله های محروم و ساخت و سازهای فاقد مجوز، گامی بزرگ برای کمک به محله ها و قشر کمتر برخوردار استان محسوب می شود.

وی افزود: بر این اساس تمامی سکونتگاه ها به غیر از باغ ویلاهایی که در اراضی کشاورزی و باغی به صورت غیر مجاز ایجاد شده اند، از امکان انشعابات موقت برخوردار خواهند شد.

استاندار البرز گفت: مشکلات و موانع محله آق تپه باید به مدیران مربوطه ابلاغ شود تا در یک بازه زمانی حدود ۳ ماهه اقدامات لازم را انجام دهند و گزارش عملکرد ارائه دهند.

وی با اشاره به وضعیت تپه تاریخی آق تپه افزود: بسیاری از کشورها بدنبال ایجاد تاریخ و اسطوره های خیالی برای هویت بخشی به خود هستند ولی متاسفانه ما علیرغم ظرفیت های فراوانی که در این زمینه داریم، اقدام شایسته ای را برای بهره برداری از اماکن تاریخی انجام نداده ایم.

عبداللهی با بیان اینکه میز خدمت در محله آق تپه برپا خواهد شد، گفت: در خصوص اختصاص اراضی جهت ایجاد اماکن ورزشی، بهداشتی، درمانی و مدرسه نیز شهرداری ها و ادارات مربوطه هماهنگی لازم صورت می گیرد.

وی متذکر شد: اهداف قرارگاه اجتماعی شامل مهمترین و محوری ترین مطالبات و دغدغه های مردمی است از این رو مهمترین جلسه استان محسوب می شود و مدیران باید با اهتمام ویژه ای در این راستا اقدام کنند.

در حاشیه این جلسه تئاتر تصفیه نقدی توسط هنرمندان توان خواه اصفهانی با موضوع آسیب های اجتماعی اجرا شد.

در پایان نیز جمعی از پرستاران استان بمناسبت روز پرستار توسط استاندار البرز تجلیل شدند همچنین هنرمندان نمایش تصفیه نقدی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز