احداث ۲۳۰ کلاس درس تا پایان امسال در لرستان

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۰:۳۴
کد خبر: ۱۴۰۵۷۰۸
احداث  ۲۳۰ کلاس درس  تا پایان امسال در لرستان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: 230 کلاس درس با همکاری سایر ارگان ها تا پایان امسال ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  یونس بهاروند روز پنجشنبه 10 آذرماه  در بیست‌وچهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ، اظهارکرد:خیرین مدرسه ساز در کل کشور نزدیک به 24 سال است که در قالب  مجمع خیرین مدرسه ساز فعالیت می کنند.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز در کلیه استان ها 30 درصد از اعتبارات نوسازی مدارس را تامین میکنند، افزود: اگر این موضوع نبود واقعا نمی توانستیم  مدارس مستحکم  را داشته باشیم امیداورم خیرین عزیز مثل گذشته در ایم راه گام بردارند.

بهاروند تصریح کرد: درسال 1400 تعداد 30 تفاهم‌نامه در قالب 56 کلاس درس با خیرین مدرسه‌ساز لرستان منعقد شد و این در حالی است که در شش ماهه اول سال‌ جاری 42 تفاهم‌نامه با 220 کلاس با خیرین مدرسه‌ساز منعقد شده که نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشتیم.

او  با اشاره به اجرای طرح شهید رضا پناهی به همت نوسازی مدارس لرستان ، یادآورشد: با اجرای این طرح مقرر شد  در تمام روستاها که مدارس کانکسی  دارند مکان آموزشی مستحکم ساخته شود، همچنین در طرح شهید پناهی، تعداد 120 پروژه برای لرستان در نظر گرفته شده بود که با رایزنی این رقم به 168 پروژه افزایش یافته است.

بهاروند گفت:  نوع‌دوستی، کمک‌های خیرین و وطن‌پرستی از ویژگی‌های مشترک ایران است که مصداق آن را در سیل پلدختر دیدیم.

او تاکید کرد: برنامه داریم تا پایان امسال 230 کلاس درس با همکاری با سایر ارگان ها بسازیم و تحویل آموزش وپرورش دهیم.

 خبر: هادی کرد علیوند

 

نظر شما