پرداخت وام قرض‌الحسنه به اعضای صندوق هنر در کردستان

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۵۷۳۰
پرداخت وام قرض‌الحسنه به اعضای صندوق هنر در کردستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور، فعالان مطبوعاتی، قرآنی و سایر رشته‌های عضو صندوق اعتباری هنر در استان وام قرض الحسنه می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ علی اصغر دریایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: شرط بهره مندی از این تسهیلات، عضویت در صندوق اعتباری هنر در طرحهای شمیم "هدیه ازدواج" و جوانه(فرزندآوری) با تاریخ ثبت عقد ازدواج و تولد فرزند در بازه زمانی هفتم فروردین ۱۴۰۰ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ است.

وی افزود: این تسهیلات با عنوان هدیه ازدواج و فرزندآوری با ارائه درخواست به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برای فعالان مطبوعاتی و قرآنی و سایر رشته ها در استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه امکان دریافت و استفاده از وام با کارمزد ۲ درصد تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال در ۲ طرح" شمیم و جوانه" فراهم شده است اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با ارائه درخواست کتبی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

دریایی با اشاره به شرط اصلی مشمولیت این تسهیلات مبنی بر عضویت در صندوق اعتباری هنر کشور، گفت: علاوه بر عضویت در صندوق اعتباری هنر، با توجه به پرداخت این وام از طریق بانک قرض الحسنه رسالت، عضویت در سامانه این بانک به آدرس mresalat.ir الزامی است.

وی یادآور شد: علاوه بر این وام، در طرح های شمیم و جوانه هدیه ۵۰ میلیون ریالی نیز به دارندگان شرایط و ضوابط مندرج در راهنمای متقاضیان تسهیلات صندوق اعتباری هنر تعلق می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز