استاندار کردستان: سفر رئیس‌جمهور به سنندج فرصتی مغتنم برای رشد و توسعه این استان است

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۶۹۰۹
استاندار کردستان: سفر رئیس‌جمهور به سنندج فرصتی مغتنم برای رشد و توسعه این استان است
استاندار کردستان سفر یک روزه رئیس جمهور به سنندج و دیدار با اقشار مختلف مردم را فرصتی مغتنم برای استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در دیدار مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان و پس از ارائه گزارشات مبسوط توسط مدیران ادارات مرتبط به اراده دولت برای توسعه و محرومیت زدایی در همه سطوح استان اشاره کرد و گفت:بعد از اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر چهره استان به ناحق بسیار تخریب شد در حالی که واقعیت‌های استان متفاوت از چیزی بود که در رسانه‌های معاند و فضای مجازی بازتاب پیدا کرد.


وی به سفر یک روزه رئیس جمهور به سنندج و افتتاح طرح بزرگ آبرسانی و همچنین دیدار با اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت:سفر رئیس جمهور به سنندج باعث شد تا برخی ذهنیت های نادرست در خصوص وضعیت جاری استان اصلاح شود.


زارعی کوشا اضافه کرد:آیت الله رئیسی در این سفر با تعدادی از خانواده شهدا و کسانی که در این اغتشاشات جان باخته بودند دیدار و گفتگو کرد و دستور داد که خواست های آنان پیگیری شود.


استاندار کردستان در ادامه به زحمات و تلاش‌های انجام شده توسط دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت:در مجموع حدود ۷۰ درصد مردم جامعه به نوعی از خدمات این دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شوند که رقم بسیار قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد و بر همین اساس، ارائه خدمات مطلوب برای ایجاد رضایتمندی در میان آنان بسیار حائز اهمیت است.


وی با بیان اینکه در یک سال گذشته با کار جمعی توانستیم توفیقات خوبی در بسیاری از حوزه‌ها و از جمله در بخش اشتغال زایی داشته باشیم، اظهار کرد: کردستان در طی ۸ ماه توانسته است به تعهدات اشتغال خود عمل کند و از رتبه ۳۱ کشور به رتبه دوم کشور ارتقا پیدا کند.


زارعی کوشا با بیان اینکه صحت سنجی و راستی آزمایی اشتغال های انجام شده باید انجام و درستی نتایج به صورت شفاف اطلاع رسانی شود، افزود: مردم باید اشتغال‌های ایجاد شده را به صورت واقعی احساس کنند و وظیفه مدیران مرتبط با این حوزه است که در این خصوص کاملا شفاف به موضوع راستی آزمایی ورود کنند.


استاندار کردستان همچنین به سازمان فنی حرفه‌ای استان تاکید کرد که به سبب محدودیت و عدم امکان جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی زمینه‌های مهارت آموزی را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد و مهارت‌ها را نیز بر اساس نیاز بازار کار تنطیم و به متقاصیان مهارت آموزی ارائه کند.


در این دیدار تمامی دستگاههای تابعه وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گزارشی از مهمترین اقدامات و عملکرد خود طی یک سال گذشته ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز