لکه گیری و روکش آسفالت ۴۵۰ کیلومتر از راههای آذربایجان غربی در ۸ ماهه گذشته از سال جاری

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۸۱۰۸
لکه گیری و روکش آسفالت ۴۵۰ کیلومتر از راههای آذربایجان غربی در ۸ ماهه گذشته از سال جاری
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انجام نزدیک به ۴۵۰ کیلومتر پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در ۸ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی ، حبیب خوش فطرت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در راستای ایمن سازی و بخشنده تر نمودن محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۴۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان شامل بزرگراه و راه اصلی ، راه فرعی و راه روستایی لکه گیری و روکش شده است.

 وی افزود :  ۱۹۴.۱۳ کیلومتر  بزرگراه و راه اصلی، ۵۳.۸۶ کیلومتر راه فرعی ،  ۳۶.۹ کیلومتر راه روستایی و ۱۶۵ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت نیز بصورت امانی از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در استان انجام شده است.

 خوش فطرت از پروژه های مهم لکه گیری و روکش آسفالت در راه های اصلی به اجرای ۲۲ کیلومتر آسفالت گرم در محور شاهین دژ - تکاب ، اجرای ۱۹.۵۷ کیلومتر آسفالت گرم ، ۱۳ کیلومتر لکه گیری و ۶ کیلومتر ماسه آسفالت در محور ارومیه - سرو ، اجرای ۳.۸۵ کیلومتر آسفالت گرم در محور خوی - چالدران ، اجرای ۱.۴ کیلومتر آسفالت گرم در محور نقده - محمدیار و اجرای بالغ بر ۱۳.۵ کیلومتر آسفالت گرم و ماسه آسفالت در محور ارومیه - سلماس ( باند رفت فرودگاه - نوشین شهر ) اشاره کرد.

 این مقام مسئول از مهم‌ترین پروژه‌های لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای روستایی نیز به لکه گیری و روکش آسفالت محور روستایی کسیان در شهرستان ارومیه به طول یک کیلومتر ، محور روستایی نوبار - رحیم خان - شهرکند در شهرستان بوکان به طول ۱۴ کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی بولاماج - بایرام کندی - دیزج هریک - فنایی به طول ۶ کیلومتر در شهرستان خوی اشاره نمود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز