آسفالت ۱۶۰ کیلومتر از راه های روستایی لرستان

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۴۰۸۱۱۶
آسفالت   ۱۶۰ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: در حوزه روستایی ۲۲۰ کیلومتر از خردادماه امسال تا الان زیرساخت راه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  مرتضی شیروانی در کارگاه آموزشی شناخت و کاربرد ماشین آلات راهداری استان  ، اظهار کرد: از زحمات همکاران که در گرم و سرما ، تعطیلات نوروز،  تعطیلات تابستانی ، اربعین و در همه شرایط بعنوان فرشتگان نجات بی وقفه در تلاش هستند و تمام مشکلات را با جان دل می پذیرند که راه را برای کاربران جاده ای و همه هم وطنان باز کنند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

وی ضمن تشکر از زحمات فرماندهی پلیس راه لرستان ، افزود:پلیس راه و راهداری دو مجموعه ای هستند که همواره  در کنار هم تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی مردم به انجام می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان کرد:  در حوزه ی جابجایی کالا بیش از سه میلیون ۵۰۰ هزار تن کالا طی ۳۰۸ سفر در ۸ ماهه نخست امسال جابجا شده است.

شیروانی اضافه‌کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر  طی ۱۸۰ سفر و همچنین  ۴۵ هزار زائر در ایام اربعین در مدت زمان کوتاه جابجا شده است.

وی گفت: در حوزه روستایی ۲۲۰ کیلومتر از خردادماه امسال تا الان زیرساخت راه صورت گرفته و ۱۶۰ کیلومتر آسفالت انجام شده است که توانستیم مقام نخست کشور در حوزه راه روستایی را کسب نماییم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان عنوان  کرد: در اعطای تسهیلات جهت بروز کردن ناوگان تبصره ۱۸ ، توانستیم در حوزه حمل و نقل و مقام اول را در کشور کسب کنیم در این راستا توانستیم بسیاری از ناوگان مینی بوس و اتوبوس  استان را بروز نماییم

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز