حفظ سهمیه لیگ دسته یک کشور توسط هندبالیست های کردستانی

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۴۰۸۹۹۱
حفظ سهمیه لیگ دسته یک کشور توسط هندبالیست های کردستانی
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: با وجود اینکه نماینده کردستان از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور بازماند اما سهمیه استان برای سال بعد حفظ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولایی اظهار کرد: تیم هیئت هندبال شهرستان سنندج که به عنوان نماینده کردستان و با ترکیبی کاملاً بومی و از بازیکنان شهر سنندج در مرحله نخست لیگ دسته یکم هندبال بزرگسالان کشور حضور پیدا کرده بود با یک پیروزی و دو شکست به کار خود در این رقابت‌ها خاتمه داد.

وی افزود: مرحله مقدماتی لیگ دسته یکم هندبال رده سنی بزرگسالان کشور با حضور ۱۷ تیم در چهار گروه و به میزبانی خرم آباد، بهبهان، دهدشت و کاشان به صورت متمرکز برگزار شد.

جولایی خاطرنشان کرد: تیم هیئت هندبال شهرستان سنندج به عنوان تنها نماینده کردستان در این مسابقات حضور پیدا کرد و در گروه (ب) این مسابقات با تیم‌های پارس پویان سوزیانا بهبهان، شهرزاد لارستان و آلومینیوم اراک به میزبانی شهر بهبهان به رقابت پرداخت.

وی افزود: هندبالیست‌های کردستانی در اولین دیدار خود برابر تیم شهرزاد لارستان با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ به پیروزی دست پیدا کردند و در دیدار با تیم پارس پویان سوزیانا بهبهان میزبان مسابقات با نتیجه ۲۹ به ۳۵ شکست را پذیرا شدند و با نتیجه ۳۸ به ۲۸ مقابل تیم آلومینیوم اراک مغلوب شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: هیئت هندبال شهرستان سنندج با ۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه چهارم قرار گرفت و ضمن حفظ سهمیه استان در فصل آینده از صعود به مرحله بعدی مسابقات باز ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز