امام جمعه نوشهر: باید اصل عدالت برای همه آشوبگران اجرا شود

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۹۰۱۶
امام جمعه نوشهر: باید اصل عدالت برای همه آشوبگران اجرا شود
حجت الاسلام مشایخ، امام جمعه شهرستان نوشهر ضمن قدردانی از اقدامات قوه قضاییه در برخورد با آشوبگران از رییس این قوه خواست تا اصل عدالت را نسبت به همه اغتشاشگران حوادث اخیر اجرا کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از شهرستان نوشهر ،  حجت الاسلام سید محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته این شهرستان افزود: ما به این اصحاب غفلت نصیحت می کنیم که تا گول شیاطین داخلی و خارجی را نخورند و هرچه زودتر بیدار شوند وگرنه باید تاوان عملکردشان را بدهند.
 
وی افزود : اعدام اغتشاشگر تهرانی این پیام را داشت که این آشوبگران بدانند که دست انتقام الهی از آستین بیرون می آید و گریبان همه آنها را می گیرد و این اعدام در واقع اصل عدالت بود که اجرا شده است.
 
وی خاطرنشان کرد : امروز همه دنیای غرب با تمام امکانات علیه نظام اسلامی کار می کند به طور مثال شبکه پرس تی وی یک شبه تعطیل کردند ، حالا دیکتاتور کیست؟ دیکتارتور یعنی کسی که می خواهد به زور آرامش را از مردم بگیرد. دیکتارتور کسی هست که می آید جلوی مغازه ها تا شیشه ها را در صورت نبستن محل کسب و کارها تهدید می کند، جامعه باید این موارد را بیشتر تحلیل کند و متوجه باشد و تحت تاثیر شعارهای کور آشوبگران قرار نگیرد.
 
خطیب جمعه نوشهر خاطرنشان کرد : امروز می شنویم که این آشوبگران به مومن و روحانی اهانت می کنند و عمامه از روحانی بر می دارند اینها را در طول تاریخ داشتیم و این دلیل نمی شود تا صحنه را خالی کنیم باید همه ملت هوشیار باشند.
 
مشایخ با اشاره به فراخوان اخیر آشوبگران اشاره و اضافه کرد: از مردم با بصیر و هوشیار ایران تشکر می کنیم که دست رد به این آشوبگران زدند ، آشوبگران مثل جغدی هستند که همه جا را ویرانه می خواهند و ملت بدانند که آنان می خواهند در جامعه آرامش و امنیت نباشد و مردم در ناامنی و فشار باشند.
 
وی در بخش دیگری گفت : همچنین باید با فرهنگ های دشمن ، با ادبیات و زبان و اصطلاحات بیگانه مبارزه کرد،قناعت از اول انقلاب اسلامی وارد جامعه شد و مردم بسیار قانع بودند و امروز متاسفانه به جای آن اسراف و مصرف گرایی و برند خارجی آمد.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نوشهر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: فرهنگ قبل از انقلاب اسلامی این بود که نمی توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم اما بعد از انقلاب اسلامی ما نمی توانیم به می توانیم تبدیل می شود و در همه زمینه ها از جمله اقتصادی ، نظامی ، صنعت پیشرفت های قابل قبولی داشته ایم به عنوان نمونه پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی دنیا را متحیر کرده است.
 
امام جمعه نوشهر همچنین با گرامی داشت روز ۱۶ آذر روز دانشجو یادآور شد: دانشگاه محل علم و دانش است و در این مراکز علمی باید به دو مساله یکی دانشجو و دیگری استاد توجه کرد، استاد باید به دانشجو ، دلبستگی و استقلال کشور را در دل دانشجو شکل بدهد و دانشگاه نباید رها بشود تا برخی ها از دانشجویان سوء استفاده و آنان را گمراه بکنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز