توزیع ۴۶۳ بسته معیشتی و ۱۲۰ حواله لباس گرم

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۹۰۴۷
توزیع ۴۶۳ بسته معیشتی و ۱۲۰ حواله لباس گرم
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با اجرای نهمین مرحله طرح قرار دوازدهم، 463 بسته معیشتی و 120 حواله لباس گرم بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام ایزدی گفت: طرح قرار دوازدهم، در روز دوازدهم هر ماه به نام حضرت مهدی(عج) در بقاع متبرکه اجرا می شود و 12 آذر ماه نهمین مرحله این طرح در خراسان رضوی اجرا شد.

وی افزود: به همت هیئت امنای بقاع متبرکه استان و از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین 463 بسته معیشتی به ارزش 3 میلیارد و 146 میلیون ریال تهیه و میان نیازمندان توزیع می شود.

معاون فرهنگی اوقاف استان تصریح کرد: 120 حواله لباس گرم به ارزش 600 میلیون ریال با همکاری اوقاف و کمیته امداد امام خمینی(ره) تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: برپایی ایستگاه های خدمات پرستاری، واکس صلواتی، توزیع نان رایگان، تعمیر خانه خانواده شهید، توزیع گوشت میان نیازمندان، کمک های درمانی، تامین بخشی از جهیزیه زوج نیازمند از دیگر اقدامات بقاع متبرکه و ادارات اوقاف استان در نهمین مرحله طرح قرار دوازدهم است.

حجت الاسلام و المسلمین ایزدی گفت: طرح ملی «قرار دوازدهم» در روز دوازدهم هر ماه معطر به نام و یاد امام زمان(عج) در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم و ساماندهی و جهت دهی مساعدت‌های بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می‌شود.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های این طرح نذر وقت و حرفه در روز دوازدهم (به عنوان نمونه کسی که صاحب حرفه‌ای است بخشی از حرفه خود را در روز دوازدهم وقف امام زمان (عج) نماید و به صورت رایگان به محرومین خدمتی ارائه نماید)، نذر قربانی، ذبح عقیقه و توزیع آن، پخت و توزیع نان صلواتی و توزیع غذای گرم بین خانواده‌ها و جمع آوری وسایل مازاد بر مصرف خانواده و اهدا به خانواده‌های کم برخوردار است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز