آگهی های دارای مجوز از پلیس فتا کلاهبرداری هستند

۱۴۰۱/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۴۰۹۹۵۲
آگهی های دارای مجوز از پلیس فتا کلاهبرداری هستند
رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: انتشار آگهی های کاریابی و تبلیغاتی که با مجوز پلیس فتا در سایت های واسط و فضای مجازی انجام می پذیرد جعلی است و کاربران فریب این آگهی ها را نخورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سرهنگ رسول جلیلیان اظهارکرد: اخیراً مشاهده‌ شده که افراد سودجو با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی تحت عنوان کار در منزل و یا استخدام در شرکت ها و مراکز خصوصی در سایت‌های درج آگهی و حتی شبکه‌های اجتماعی برای جلب نظر قربانیان در آگهی‌های خود از عنوان‌ (تأییدیه از پلیس‌فتا) استفاده می‌کنند.

وی افزود: شهروندان عزیز مطلع باشند که پلیس فتا هیچ‌ گونه مجوزی برای فعالیت تجاری، فرهنگی وغیره در فضای مجازی صادر نمی‌کند! و مجرمان سایبری با استفاده از این ترفند و درج نام پلیس فتا و یا درج دریافت مجوز از ارگان‌های دولتی، اعتماد کاربران را جلب نموده و اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان البرز برای جلوگیری از گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران سایبری، به شهروندان توصیه کرد: در هنگام استفاده از فضای مجازی هوشیار باشند و به راحتی به افراد اعتماد نکنند، همچنین برای درج کنندگان آگهی های کاریابی مبالغی را (هر چقدر کم و ناچیز) واریز نکنند و برای اطمینان از صحت آگهی های مندرج در فضای مجازی باید به سایت اتحادیه مربوطه و مراکز مجاز دارای پروانه کسب مراجعه نمایند.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن‌ می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند و در صورت نیاز نیز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با همکاران ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز