رشد ۷۶۰ درصدی اعتبارات راهسازی در استان البرز

۱۴۰۱/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۵:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۳۴۳۳
رشد ۷۶۰ درصدی اعتبارات راهسازی در استان البرز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از افزایش 760درصدی اعتبارات عمرانی این اداره خبر داد و گفت: اعتباری 550 میلیارد تومانی برای 120 پروژه راهسازی در بخش های مختلف استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علی زندی فر صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال جاری ۸۵ درصد بودجه عمرانی راهداری استان البرز محقق شده است و به لطف اعتبارات تخصیصی بسیاری از پروژه های استان به شکلی فعال توسط پیمانکاران در دست اقدام است.

وی به پروژه های شاخص استان در حوزه راه اشاره کرد و گفت: در این بخش اولویت با نقاط حادثه خیز و بحرانی در استان بوده و خوشبختانه پروژه های مربوط به آن با سرعت و شتاب خوبی در حال انجام است.

زندی فر بیان کرد: جاده 7 کیلومتری قزلحصار با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال چهار باندی شدن است و به زودی تامین روشنایی و نصب علائم این مسیر نیز انجام خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین عملیات تعریض وآسفالت محور حادثه خیز سهیلیه به طول حدود ۱۵ کیلومتر با اختصاص ۲۲ میلیارد تومان تازگی شروع شده و با سرعت در حال انجام است. محور حادثه خیز تهراندشت با 22 میلیارد تومان اعتبار و  احداث کمربندی بین مناطق گردشگری آتشگاه و برغان نیز از دیگر پروژه هایی است که می تواند نقش موثری در کاهش گره های ترافیکی و روان سازی تردد داشته باشد.

مدیرکل راهداری استان البرز اظهار کرد: با اجرای طرح ها و پروژه های ایمن سازی در نیمه نخست امسال شاهد کاهش ۱۳.۵ درصدی تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال قبل در البرز بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود به ترافیک سنگین آزاد راه تهران - کرج - قزوین اشاره کرد و گفت: در جهت کاهش ترافیک این محدوده ۲ کنار گذر بین پل های کلاک و فردیس احداث شده و آماده بهره برداری است.همچنین طرح تعریض این محور نیز به اجرا در آمده است.همچنین برای روان سازی کامل ترافیک آزاد راه تهران – کرج – قزوین ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و سفر رییس جمهور پیش بینی شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز