بابایی کارنامی از پیگیری پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی خبر داد

۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۹:۱۱
کد خبر: ۱۴۱۶۴۱۳
بابایی کارنامی از پیگیری پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی خبر داد
علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: در رتبه‌بندی معلمان مُر قانون مصوبه مجلس عمل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دارایی‌های آموزش و پرورش در استان بسیار وسیع است در قانون هم مولدسازی دارایی دولت پیش‌بینی شده است.

 
بابایی کارنامی افزود: بضاعت موجود آموزش و پرورش در قالب مصوبه آموزش و پرورش در اختیار استان قرار گیرد فکر می‌کنیم تحول اساسی در استان خواهیم داشت.
 
نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با امکانات و مکان دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: در این زمینه مشکلات اساسی داریم که با تدبیر وزارت آموزش و پرورش امیدواریم حل و رفع شود.
 
علی بابایی‌کارنامی ادامه داد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری هم تاکید فرمودند تنها راه تربیت معلمان از مسیر دانشگاه فرهنگیان است که باید این مسیر را پیش ببریم.
 
بابایی کارنامی با اشاره به وجود ظرفیت بالا در استان مازندران، بیان کرد: باتوجه به نیروی انسانی و دانشگاه‌های فعال می‌توانیم از این ظرفیت در مسیر نه برای مازندران بلکه برای کل کشور استفاده کنیم.
 
نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ارتباط با مشکلات درآمدی و حمایت‌های سازمان نوسازی باید گفت از ظرفیت خیران استفاده شده که نیاز است حمایت شود.
 
بابایی‌کارنامی با تقدیر از بحث رتبه‌بندی معلمان، خاطرنشان کرد: توقع داریم مر قانون مصوبه مجلس عمل شود و در حقیقت پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان فرهنگیان پیگیری خوبی صورت گرفت.
 
نماینده مردم در خانه ملت گفت: در برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۲ نمایندگان در کنار وزیر آموزش و پرورش هستند و حتما حمایت‌های حداکثری را از وزارت آموزش و پرورش خواهیم داشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز