زارعی : پایه اصلی جهاد تبیین در آموزش و پرورش شکل گیرد

۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۹:۰۱
کد خبر: ۱۴۱۶۴۱۵
زارعی : پایه اصلی جهاد تبیین در آموزش و پرورش شکل گیرد
منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت : پایه اصلی جهاد تبیین باید در آموزش و پرورش شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  منصورعلی زارعی نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر آموزش و پرورش، با گلایه‌ از وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: در بحث رتبه‌بندی خیلی وقت است تصویب شده و کارمندان این وزارت‌خانه نگران هستند و زودتر باید تکلیف آن مشخص شود.

 
زارعی با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر نشان داد دشمن چه میزان در مسائل فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است، افزود: پایه اصلی جهاد تبیین که مقام معظم رهبری باتوجه به جنگ‌ ترکیبی دشمنان تاکید داشتند باید در وزارت آموزش و پرورش شکل گیرد.
 
نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه تحول بنیادین باید در آموزش و پرورش اجرا شود ، خاطر نشان کرد: با این شیوه آموزشی باوجود تلاش‌های زیادی که در حوزه صورت گرفته، پاسخگو نخواهد بود.
 
منصورعلی زارعی کیاپی با اعلام اینکه همه باید در حوزه آموزش و پرورش کار کنیم و برنامه تحول باید با شاخص‌ها قابل اندازه‌گیری باشد، تصریح کرد: باید در برنامه تحول شیوه‌ بکار گرفت و باید در شورای فرهنگ عمومی باید وظیفه آموزش و پرورش مشخص شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز