تولید محتواهای رسانه ای سالروز شهادت شهید سلیمانی در البرز معرفی شد

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۸:۰۹
کد خبر: ۱۴۱۷۴۷۹
تولید محتواهای رسانه ای سالروز شهادت شهید سلیمانی در البرز معرفی شد
رئیس حوزه هنری استان البرز از معرفی تولید محتواهای رسانه ای به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، محمد مهرابی ظهر شنبه در نشست مشترک اعلام برنامه های حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ضمن تبریک دهه بصیرت اظهار کرد: طبق منویات رهبر معظم انقلاب ما باید به گونه ای عمل کنیم که شهید سلیمانی بسیار خطرناک تر و مهم تر از حاج قاسم شود براین اساس باید ضمن بهره مندی از ظرفیت مجموعه ها، واحدها، گروه ها مختلف از پتانسیل رسانه ها نیز بهره مند شویم تا بتوانیم در این زمینه تاثیرگذار باشیم.

وی با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه هنری استان البرز رخ داده است، بیان کرد: مرکز رسانه ای صدر که با همکاری و هم افزایی خوب اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان البرز راه اندازی شده، به عنوان یک الگو در استان های دیگر مطرح است.

رئیس حوزه هنری استان البرز با اشاره به فعالیت نوجوانان در مرکز رسانه صدر، خاطرنشان کرد: برخی مواقع ما از این نوجوانان درس می گیریم دهه هشتادی هایی که به عنوان اغتشاشگر از آنها نام برده می شود، اما مشاهده می کنیم که چقدر دلسوز انقلاب هستند و حتی انگیزه به ما می دهند.

وی در خصوص تولید محتواهای رسانه ای به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: بسیاری از این محتواها در طول سال تولید شده اند و اکنون قصد بهره برداری از آن ها را داریم.

مهرابی گفت: بر این اساس ۲۰ گروه نمایشی از دل بچه های مسجد شناسایی شده اند که در مساجد محلات کم برخوردار آموزش می بینند و به تولید می رسند.

ویژه برنامه عنوان شب شعر روایت حبیب رونمایی می شود

وی در خصوص دیگر برنامه های این ایام اظهار کرد: بیشتر تولیدات حوزه هنری استان البرز به مناسبت دهه بصیرت در برنامه ای با عنوان شب شعر روایت حبیب رونمایی می شود.

رئیس حوزه هنری استان البرز با اشاره به تولید انیمیشن لالایی با یاد سردار دل ها به عنوان اثر فاخر بیان کرد: مجموعه پادکست صوتی شهدا، کمیک موشن حاج قاسم سلیمانی و مجموعه مستند تحلیلی مسائل اخیر از دیگر اقدامات حوزه هنری است.

وی با اشاره به رونمایی از مجموعه کتاب و کتاب صوتی چهار راه قلم و اجرای نمایش صحنه ای چهارراه قلم، گفت: تولید و رونمایی از پرتره جدید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری کارگاه تولید پوستر جان فدا با محوریت تولید بیلبوردهای فضای شهری از جمله برنامه های این ایام‌ هستند که در فضای مجازی و رسانه ها منتشر می شود.

مهرابی در خصوص حمایت از محافل و اجتماعات فرهنگی در سطح شهر با اعزام گروه های هنری، سرود، نمایش اظهار کرد: از برگزاری کارگاه های متعدد هنری با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای پویش برسد به دست حاج قاسم و جمهوری اسلامی حرم است در بخش های عکس، پادکست و دلنوشته و تقدیر از برگزیدگان در هفته هنر انقلاب اسلامی ارائه می شود.

وی حمایت از گروه های سرود استان با موضوع حاج قاسم سلیمانی، تولیدات مناسب فضای مجازی و تولید پاکدست و سرود از دیگر اقدامات این نهاد محسوب می شود.

گفتنی است در پایان این نشست، از نقاشی دیجیتال پرتره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط هنرمند البرزی تهیه شده رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز