استاندار البرز: برق اضطراری باید برای بیمارستان ها و ادارات البرز پیش بینی شود

۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۴:۳۴
کد خبر: ۱۴۲۰۱۸۰
استاندار البرز: برق اضطراری باید برای بیمارستان ها و ادارات البرز پیش بینی شود
استاندار البرز با بیان اینکه پیش بینی و پیشگیری در مقابل تهدیدها همواره مورد توجه مدیران باشد، گفت: برق اضطراری برای بیمارستان ها و ادارات پیش بینی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه این روزها بیش از پیش به اهمیت پدافند غیرعامل پی بردیم، افزود: پیش بینی و پیشگیری و مقاومت در مقابل حوادث و رخدادها باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نقاط ضعف و قوت پدافند غیرعامل استان احصا شود و نسبت به حل موضوعات و تقویت زیرساخت های این حوزه اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: ادارات کل بحران و پدافندغیرعامل استان باید با یکدیگر هم افزایی و همپوشانی ویژه ای بخصوص در بحران ها و حوادث داشته باشند.

وی افزود: باید سناریوهای محتمل در حوادث مختلف تهیه و تدوین شود و مانورهای مستمر برای آمادگی مقابله با تهدیدها شکل گیرد.

استاندار البرز گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارشناسان جهت آشنایی با مباحث پدافند غیرعامل بویژه حوزه های زیستی، سایبری و... ضرورت دارد.

وی بر لزوم پیش بینی برق اضطراری برای ادارات و بیمارستان ها تاکید کرد و افزود: نصب پنل های خورشیدی برای چراغ های راهنمایی و رانندگی و همچنین ساختمان های ادارات و دستگاه های استان در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

عبداللهی متذکر شد: نظارت بر راه های استان و اتخاذ تدبیر برای ایجاد مسیرهای جایگزین را امری مهم محسوب می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز