بیش از ۷ هزار تن آسفالت برای ساماندهی مدارس البرز اختصاص یافت

۱۴۰۱/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۴:۳۸
کد خبر: ۱۴۲۲۶۵۶
بیش از ۷ هزار تن آسفالت برای ساماندهی مدارس البرز اختصاص یافت
سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: میزان هفت هزار و ۳۷۱ تن نیز پس از تولید به اداره کل نوسازی مدارس استان البرز در راستای ساماندهی مدارس هدف در استان تحویل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهدی فیروزبخت در خصوص میزان تولید آسفالت کارخانه آسفالت سازمان شهرداری کرج اظهار کرد: تا پایان آذرماه سال جاری۱۳۳ هزار و ۳۷۳ تن انواع آسفالت گرم در کارخانه آسفالت این سازمان تولید شده است.

وی در گفت‌وگو با برنا ادامه داد: این میزان آسفالت گرم در دو شیفت کاری(شبانه روزی) و به صورت میانگین در هر شیفت کاری، برحسب نیاز اکیپ‌های اجرایی به میزان ۵۸۲ تن آسفالت تولید شده است.

سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج بیان کرد: براین اساس از این میزان تولیدات آسفالت گرم، ۹۱ هزار و ۱۷۵ تن به صورت مکانیزه، جهت ساماندهی معابر اصلی و فرعی شهر و ۳۱ هزار و ۵۶۹ تن جهت اجرای عملیات لکه‌گیری در سطح مناطق ۱۰ گانه شهر کرج توزیع شده است.

وی تصریح کرد: واحد تولیدات و کارخانجات سازمان عمران در سال جاری در راستای سیاست‌های کلی مدیریت شهری کرج مبنی بر ساماندهی و خدمات‌رسانی در مناطق کم برخوردار، به کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان استان، در جهت خدمات‌رسانی مطلوبتر گام برداشته است.

فیروزبخت ادامه داد: ضمناً توسط این واحد طی تفاهم نامه‌هایی با سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) و اداره کل نوسازی مدارس استان البرز منعقد شد و برای اولین بار خدمات ارزنده‌ای در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

وی گفت: از مقدار کل آسفالت گرم تولید شده بعد از کسب منابع، طی تفاهم نامه‌های ذکر شده، میزان سه هزار و ۲۵۸ تن آسفالت مطابق با اهداف محرومیت زدایی و خدمات‌رسانی مناطق روستایی و حاشیه نشین مورد نیاز به سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اختصاص یافت.

سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج ادامه داد: همچنین میزان هفت هزار و ۳۷۱ تن نیز پس از تولید به اداره کل نوسازی مدارس استان البرز در راستای ساماندهی مدارس هدف در استان تحویل شده است.

وی با اشاره به تأثیر بسزای تولید آسفالت بازیافتی در کاهش هزینه‌های اولیه تولید و جلوگیری از آلودگی‌های محیط زیست، مبنی بر عدم انباشت تراشه‌های آسفالتی، اظهار کرد: در جهت تحقق این مهم و پیرو برنامه‌ریزی‌ها و تلاش کارشناسان مجرب، سازمان عمران اقدام به تولید آسفالت بازیافتی از تراشه‌های آسفالتی کرده است.

فیروزبخت در خصوص اقدامات سازمان در خصوص تولید آسفالت بازیافتی بیان کرد: مقدار هشت هزار و ۱۲۲ تن آسفالت بازیافتی در ۹ ماهه نخست سال جاری تولید شده و در تولید این نوع آسفالت، هزار و ۲۰۲ تن تراشه‌های آسفالت بازیافت و به چرخه مصرف بازگشته که این مهم مطابق با استانداردهای جاری و با بالاترین کیفیت، انجام و در برخی معابر سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مجموعه تولیدات و کارخانجات سازمان عمران با بهره‌گیری از تجهیزات روز دنیا و دانش فنی بالا، در دوحوزه میزان تولید وکیفیت محصول، عملکرد مثبتی داشته و در جهت بهسازی و نوسازی معابر اصلی و فرعی مطابق با استانداردها، یاریگر مناطق ۱۰ گانه شهر کرج و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج متذکر شد: قطعاً با کیفیت آسفالت تولیدی، شاهد دوام همراه با طول عمر بالاتر آسفالت اجرایی در معابر خواهیم بود.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز