دکتر سجادی: استان مازندران به توسعه سرانه ورزشی نیاز دارد

۱۴۰۱/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۴۲۲۸۹۹
دکتر سجادی: استان مازندران به توسعه سرانه ورزشی نیاز دارد
دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: خطه مازندران باتوجه به پتانسیل خوبی که در رشته‌های مختلف دارد به چند ورزشگاه و استادیوم خوب و به روز نیاز دارد و اینکه بتوانیم برای رویدادهای بین‌المللی میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، دکتر سیدحمید سجادی در بازدید از سالن ورزشی دوومیدانی جانباز شهید ابوالحسن شکری حیدری شهرستان بابل اظهار داشت: شان و شایستگی و جایگاه استان مازندران در زمینه‌های مختلف ورزش به ویژه فوتبال این را نشان می‌دهد که این استان به توسعه سرانه ورزشی نیاز دارد.

وی افزود: در کل کشور میانه سرانه ورزشی ۷۸ صدم متر مربع است و این درحالی است که در حالت استاندارد باید سه متر مربع باشد. یکی از هدف‌گذاری‌های ما در خصوص توسعه سرانه ورزشی به ویژه در این منطقه باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت استان مازندران در توسعه ورزش قهرمانی خاطرنشان کرد: این استان و به ویژه شهرستان بابل در تمامی رویدادهای المپیکی، آسیایی و جهانی همواره نقش پررنگی داشته است. ظرفیت لازم در این منطقه وجود دارد.

وی گفت: سالن دوومیدانی بابل یکی از سالن‌های خوب در کشور برای توسعه این رشته است و در حد توان این سالن را مناسب نگه داشته‌اند و به طور طبیعی مثل دیگر دارایی‌های ورزش این سالن نیز باید به روزرسانی شود و در نگهداری آن کوشا باشیم.

دکتر سجادی ادامه داد: طبق صحبت‌های انجام گرفته قرار شد که از سوی فدراسیون دوومیدانی یک کارشناس از سالن بازدید کند و هرآنچه که نیاز است برای تجهیز این سالن فراهم شود. نگهداری پیست تارتان بسیار اهمیت دارد و با توجه به هزینه بالای آن باید در نگهداری پیست کوشا باشیم.

وی افزود: این سالن برای فصول بارندگی بسیار ارزشمند است و استان‌های همجوار مثل گیلان و گلستان نیز می‌توانند از ظرفیت این سالن استفاده کنند. ابعاد اربعه این ورزشگاه باید هرچه سرعتر مشخص و حصارکشی شود، اکر مشکلی نیز برای این کار باشد با اهتمامی که در دولت برای توسعه ورزش وجود دارد خیلی سریع موانع را برطرف خواهیم کرد. زمین این ورزشگاه باید هرچه سریعتر احیا شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خطه مازندران باتوجه به پتانسیل خوبی که در رشته‌های مختلف دارد به چند ورزشگاه و استادیوم خوب و به روز نیاز دارد و اینکه بتوانیم برای رویدادهای بین‌المللی میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز