هشدار پلیس راه لرستان در مورد بارش برف و باران

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۷:۴۱
کد خبر: ۱۴۲۳۱۳۳
هشدار پلیس راه لرستان در مورد بارش برف و باران
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان به رانندگان در خصوص کاهش دید افقی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ سرهنگ"محمد زارعی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار کرد: براساس اعلام پاسگاه های پلیس راه استان از بامداد امروز بارش برف در محورهای" "بروجرد، دورود، نورآباد، الیگودرز، ازنا" و نیز بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی استان گزارش شده است که بالتبع سطح معابر این محورها برای تردد خودروها لغزنده است.

وی ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی افزود: توصیه ما به رانندگان این است که از تردد های غیر ضروری در محورهای مذکور خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع پیدا کرده و همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی  لرستان بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیر چرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی تأکید کرد و گفت: سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن هم از جمله موارد مهمی است که رانندگان بایستی به آن توجه کنند.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در تمامی محورها آماده خدمت رسانی به مردم و رانندگان هستند، خاطر نشان کرد: امیدوارم رانندگان عزیز با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز