رکورد توزیع ۱۰ میلیون لیتر بنزین طی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۴۲۴۲۶۴
رکورد توزیع ۱۰ میلیون لیتر بنزین طی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران
رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بیان کرد: رکورد میزان توزیع بنزین در استان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ میلیون لیتر شکسته شد. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، رضا علیخانی افزود: حتی در پیک مصرف تعطیلات نوروز با حجم زیاد مسافران این مقدار مصرف را نداشتیم و بنزین مصرف شده در ایام عید نوروز حداکثر هفت میلیون لیتر در روز بود.

وی ادامه داد: این میزان بنزین با ۲۶۷ نفتکش در شرق و مرکز استان و ۵۵ نفتکش در غرب استان توزیع شد.

معاون استاندار مازندران گفت: در حال حاضر به همه پمپ‌های بنزین سطح استان سوخت رسانی صورت گرفته است.

علیخانی بیان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران آمادگی لازم برای سوخت‌رسانی بیشتر به جایگاه‌های سوخت را دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: این میزان مصرف در شرایطی است که استان گیلان با ۲ و نیم میلیون نفر جمعیت، یک سوم مصرف را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

معاون استاندار مازندران گفت: این میزان افزایش به جو روانی و شایعات مطرح شده در فضای مجازی برمی گردد و تقاضای بسیار بالا و حضور مردم در جایگاه‌های سوخت را شاهد بودیم.

علیخانی افزود: میزان ذخیره بنزین در سطح استان مازندران بسیار مطلوب است و هیچگونه کم و کاستی در ذخیره بنزین نداریم.

وی ادامه داد: در حوزه توزیع بنزین نیز مشکلی وجود ندارد و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که نگران توزیع بنزین نباشند.

معاون استاندار مازندران گفت: در روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه ۶ میلیون و ۱۰۰ لیتر، جمعه ۲۳ دی ماه ۶ میلیون و ۲۰۰ لیتر، روز شنبه ۲۴ دی ماه هفت میلیون و ۲۰۰ لیتر و در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه هفت میلیون و ۶۰۰ لیتر بنزین در سطح استان توزیع شد.

علیخانی افزود: با توجه به افزایش میزان تقاضای بنزین در شب گذشته تا امشب، میزان توزیع و مصرف بنزین به ۱۰ میلیون لیتر افزایش یافت.

انتهای پیام

نظر شما