تاریخی برای افتتاح رسمی مترو کرج تعیین نمی کنم

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۴۲۶۲۹۰
تاریخی برای افتتاح رسمی مترو کرج تعیین نمی کنم
شهردار کرج با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج ۶ هزار میلیارد تومان بوده است و هر یک کیلومتر مترو یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه در بر داردگفت: اما تاریخی برای بهره برداری رسمی مترو تعیین نمی کنم چون نمی خواهم خلاف واقع سخن گفته باشم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهرداد کیانی بعدازظهر یکشنبه در جریان بازدید از مترو کرج و تست گرم مترو کرج که با حضور اعضای شورای شهر کرج و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد حرکت آزمایشی مترو روی ریل هستیم و این آغازی برای بهره برداری است.

وی ادامه داد: تعهد و الزام مدیریت شهری کرج بر اینست که با اهتمام جدی  مترو را به صورت نهایی به بهره برداری برساند.

شهردار کرج بیان کرد: در این راستا ریاست جمهور در سفری که به استان البرز داشتند تعهداتی را برای دولت تعیین کردند و به تعهداتشان عمل کردند.

وی تصریح کرد: استاندار البرز و وزیر کشور با پیگیری در تلاش هستند که این عقب ماندگی را جبران کنیم و مترو کرج را به نتیجه نهایی برسانیم. 

تلخی راستی را به جان می خرم و به مردم راست می گویم/ هر یک کیلومتر مترو یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه در بر دارد. 

کیانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر زمان افتتاح رسمی قطار شهری کرج گفت: تلخی راستی را به جان می خرم و به مردم راست می گویم. هر یک کیلومتر مترو یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه در بر دارد. 

وی ادامه داد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج، ۶ هزار میلیارد تومان بوده است و مترو یک پروژه پر هزینه است و نزدیک ۲۰ سال رویا و آرزوی ما است که به بهره برداری برسد، اما تاریخی برای بهره برداری رسمی مترو تعیین نمی کنم چون نمی خواهم خلاف واقع سخن گفته باشم.

شهردار کرج اظهار کرد: لازم است از مردم کرج به دلیل تاخیر در بهره برداری مترو عذرخواهی کنم چراکه قطار شهری کلانشهرهای دیگر به بهره برداری رسیده است و شهر کرج از این امکان عقب است. این موضوع مسئولیت ما را بیشتر می کند تا خواسته عمومی مردم را پیگیری و به نتیجه برسانیم. 

وی متذکر شد: از زحمات و تلاش های مدیرانی که در ادوار گذشته برای بهره برداری از مترو کرج تلاش کردند قدردانی می کنم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز