طهرانچی: تربیت نیروی انسانی متخصص در بشاگرد سیاست اصلی دانشگاه آزاد است

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۲۸۰۵۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: یکی از سیاست‌های ما در هرمزگان تربیت نیروی انسانی در بشاگرد است و بر همین اساس یک واحد دانشگاهی در این شهرستان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست با مهدی دوستی استاندار هرمزگان با تاکید بر تغییر رویکرد دانشگاه آزاد در تدوین رشته‌های تحصیلی گفت: بر اساس طرح آمایش سرزمینی، رشته‌های مرتبط با ظرفیت‌های هر منطقه تدوین و در دانشگاه‌های هدف اجرایی می‌شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد آماده است در جهت توسعه متوازن استان هرمزگان رشته‌های مرتبط با ظرفیت‌های این استان را در واحدهای دانشگاهی تعریف کند.

طهرانچی گفت: یکی از سیاست‌های ما در هرمزگان تربیت نیروی انسانی در بشاگرد است، یک واحد دانشگاهی در این شهرستان احداث شده و در حال حاضر به دنبال توسعه آموزش و تربیت نیروهای انسانی مورد نیاز در این شهرستان هستیم.

وی با استقبال از طرح استاندار هرمزگان در زمینه ایجاد اقامتگاه تفریحی ویژه دانشجویان در جزیره ابوموسی اظهار داشت: دانشگاه آزاد آمادگی دارد در این جزیره اقامتگاهی با ظرفیت حدود 200 نفر احداث و به صورت هفتگی دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاهی کشور را برای بازدید از جزایر خلیج فارس اعزام کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز